typen in live messenger blokkeert

Status
Niet open voor verdere reacties.

Juf Nicky

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
20 mei 2010
Hoi,

Vaak, het wisselt hoe lang het duurt, blokkeert mijn typen in msn. Ik kan dan niets meer doen, behalve afmelden. Ook terugkeren naar het hoofdmenu kan niet, mijn laatste gesprek blijft ervoor staan. Dit kan alleen als ik alles op - doe.
Het grotere probleem is dat ik niets kan selecteren en dus ook niet kan typen bij mijn gesprekken.
Ik moet msn dan volledig afsluiten. Er komt dan een balkje met de melding dat er een oplossing voor het probleem wordt gezocht.
Hierna kan ik mij wel weer aanmelden en gesprekken voeren, maar al snel blokkeert het weer.
Overigens heb ik sinds kort Windows 7, wat voor mij ook al wennen is om te zoeken binnen instellingen.

Hopelijk weet iemand hier een oplossing voor.

Groeten
Nicky

Probeer Live Messenger eens te uninstallen en opnieuw te installeren. Als er iets met een update fout is gegaan ga je dit niet (makkelijk) opgelost krijgen zonder een herinstallatie.

gelukt

Hoi,

Ik kon het nergens vinden om msn te verwijderen:confused: Het mapje was nergens te vinden.
Msn stond er al op bij de aanschaf van mijn laptop. Op goed geluk ben ik msn gaan downloaden om zo nogmaals te installeren. Dit gaf geen problemen. Na de installatie werkte msn gewoon. Ik heb geen problemen meer gehad en kan nu rustig met mensen overleggen op msn.
Helemaal:thumb: dus!

Bedankt!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan