Typen op ipad gaat moeizaam

Status
Niet open voor verdere reacties.

drive

Gebruiker
Lid geworden
6 jan 2007
Berichten
788
Als ik een bericht in een forum wil typen op mijn ipad, duurt het heel lang voor er letters tevoorschijn komen. Als ik bijvoorbeeld het woord geen intyp dan zie ik alleen maar de letter g staan in plaats van het hele woord. De rest volgt wel, maar heel langzaam. Ik heb net de geschiedenis verwijderd, maar dat helpt niets. Wat kan ik nog meer doen?
 
Eerst beginnen met apps af te sluiten die je (op dat moment) niet nodig hebt. Ik zie soms wel 30 apps tegelijk geopend staan op iPads.......
En natuurlijk zou een goede test zijn om de hele iPad af te sluiten en daarna op te starten en uitsluitend dat typewerk te gaan doen, dus geen andere apps openen.

Blijft het probleem, dan zal het (op de een of andere manier) met (de opbouw/programmering) van dat forum te maken hebben.
Overigens is natuurlijk een zinvolle test om hier op Helpmij vanaf de iPad een posting te maken (niet opslaan natuurlijk), puur om kijken of je daar diezelfde vertraging hebt of niet. :D

Tijs.
 
Als je een app later wilt bekijken kan je hem dan weer openen?

Ja, het typen gaat nu weer goed. Bedankt.
 
Laatst bewerkt:
Als je een app later wilt bekijken kan je hem dan weer openen?

Ik begrijp je vraag niet helemaal, maar je kunt natuurlijk altijd apps openen én weer sluiten (als dat je vraag was).
Ik neem aan dat je weet hoe je geopende apps kunt afsluiten? Dubbelklik op de fysieke "knop" onderaan je iPad. Je ziet dan onderaan de openstaande apps staat (als het niet op de breedte past, dan moet je voor de overige apps aldaar naar links vegen).
Afsluiten door op zo'n onderaan openstaande app je vinger houden voor een seconde of 2. Er verschijnt een -teken in rood en wit boven elke app die open staat. Klik op de - om de app af te sluiten.

Tijs.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan