"U bent mogelijk de dupe geworden van softwarevervalsing"

Status
Niet open voor verdere reacties.

siem86

Gebruiker
Lid geworden
27 jan 2009
Berichten
16
Hallo,

Ik heb vorig jaar een nieuwe pc gekocht met windows vista erop..
Alles ging goed totdat ie een beetje raar ging doen..
Ik zelf wou windows xp home erop hebben..
Dat kon ik zelf niet en toen hebben we het door iemand anders laten doen..
We krijgen de pc mooi terug met windows professional..

en nu:shocked:

geeft ie steeds dit aan

"VRAAG OM ORIGINELE WINDOWS"
"Dit is geen geldig exemplaar van windows"
"U bent mogelijk de dupe geworden van softwarevervalsing"


Weet iemand raad..??
We hebben dan ook nog geprobeerd om windows xp dan maar zelf erop te zetten en nu:shocked:kan ik steeds bij het opstarten kiezen tussen home of professional..We weten gewoon niet meer wat we moeten doen..
Ik hoop dat ik z.s.m. bericht krijg van iemand..

Alvast heel erg bedankt..

Groetjes siem
 
Hoi Sien als de home wel legaal is ( wat de pro dus niet is ) verwijder de pro en hou de home.Je kan ook gewoon steeds kiezen voor de home bij het opstarten .
MVG..
Pred...
 
@ Predatorman

De windows xp home is legaal is van een cd..
Maar we krijgen windows prof er niet meer af ??

Weet je hoe dat moet ??
Want eerst stond vista op de pc en nu home en prof..

Groetjes Siem
 
Hoi Sien nog ff dit waar is de vista versie gebleven waar je de p.c. mee hebt gekocht.
En verder gaat het hier om laptop of een desktop, heb je een herstel c.d. gekregen bij aankoop of heb je er eentje gemaakt.
Pred...
 
Ik neem aan dat de pro en home niet op de zelfde schijf staan geinstalleerd dus is het het gemakkelijkste om de schijf waar de pro op staat te formateren dus leeg maken dan ben je van die illegale versie af.
Pred...
 
@ Predatorman

het gaat hier om een gewone pc..
en we hebben geen herstel cd, maar wel de gewone cd van windows vista..wat we bij de pc hebben gekregen..een cd waar vista opstaat..

groetjes siem..

moet ik dat naar start..deze computer..dan naar de C-schijf..rechtermuisknop en dan formatteren..??
 
Hoi Sien eerst eens kijken waar wat staat, hoeveel schijven heb je op de p.c. staan, kijk een onder deze computer hoeveel schijven staan daar. Een C schijf en een D schijf. Zo ja dan eerst eens ff uitvogelen op welke de pro staat en die schijf kan je dan formateren op de door jou genoemde manier.
Als die dan schoon is kan je daar eventueel weer je vista versie van windows opzetten als je dat zou willen. Maar ga niet zo maar formatern als je niet zeker bent van je zaak en sla belangrijke dingen op een externe schijf of brand het op een c.d./ d.v.d.
Pred...
Edit :
Sien je kan het makkelijkste zien wat op welke schijf staat qua versie van windows door op deze computer rechtermuisklik en dan eigenschappen kiezen.
Daar vind je de juiste info.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan