Gewoon kijk maar in taakbeheer of wat van Sims actief is en die daar uitschakelen of stoppen, je kan wel ( als je dat doet ! ) dan of via die klein tooltjes Sims verwijderen ( 100% kan ! ) of je moet naar geïnstalleerde Sims map toe gaan en ook gewoon nog-eens machtigingen handmatig veranderen ( en niet weer zeggen al gedaan of al geprobeerd !

) ...
Ga maar naar Sims Hoofd-map en klik rechte-muis kant op vervolgens eigenschappen / beveiliging / geavanceerd / machtigingen wijzigen /
ALS je ziet een enige keer dat daar staat NIET Overgenomen dan wis je alles wat je zien kan,
ongeacht of daar rest volledig beheer staat ! !
Dan moet je onder klein vierkantje
Overneembare Machtigingen van het bovenliggende object opnemen aan vinken ! en op Toepassen klikken !
Automatisch zal je standaard alle machtigingen terug zoals die hoort krijgen ...En doe je met Sims map vervolgens wat je mee wil ...
Maar net zoals ik zei ( ben zeer zeker dat je met mijn tooltjes NIET gedaan hebt ! ) een achter een Sims ( of een achter ander ) bestand of map kaan je aanwijzen en via LockHunter na her-start van je PC verwijderen ...
Er zijn andere manieren ook ( via lock hunter bedoel ik ! ) maar misschien vertel ik je wel nog als je me overtuigt dat je die manier had wel uitgeprobeerd wat ik je vertelde ...
P.S. Installeer je nooit op dezelfde schijf een game waar jouw OS ook aanwezig is, doe maar liever dat op aparte partitie of ander schijf, dan krijg je zelden met verwijderen problemen en bovendien je die ruimte altijd zonder enkel risico formateren kan ..