u bent niet gemachtigd

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nipponsei

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
7 apr 2008
hallo mensen,

ik had een progje geinstalleerd maar het werkte niet helemaal goed dus wou ik hem uninstalleren. maar windows gaf een foutmelding die zei dat het progje al eerder ge-uninstalleerd was dus vroeg hij of ik het progje uit de software lijst wou verwijderen. dat heb ik gedaan en vervolgens wou ik de map zelf verwijderen. maar als ik de map wil verwijderen zegt hij dat ik niet gemachtigd ben om de map te verwijderen. terwijl ik toch echt op een administrator account zit. ik heb de pc opnieuw opgestart en al op meerdere manieren het geprobeerd te verwijderen maar het lukt niet.

kan iemand mij helpen?

welk programma gaat het over?
misschien helpt het om het opnieuw te installeren en dan op de juiste manier te verwijderen.

mvg leo

neej al geprobeerd.

geen succes. ook al opnieuw geinstalleerd en gerepaired ook geen succes.

Opnieuw installeren en dan het programma yourunistaller 2008 gebruiken om het eraf te gooien.
Gaat altijd goed bij mij.

wat zijn dan die meerdere manieren om die map te verwijderen?

ook al geprobeert in de veilige modus?

of inderdaad zoals loonytune zegt: probeer eens systeemherstel naar een datum voordat je dat programma hebt gedeinstalleerd en verwijder het programma dan eens met bijvoorbeeld your unistaller 2008

ik heb dus een gewoon mapje die ik niet weg mag gooien maar wel weg moet(zit namelijk fake virusscanner in,lol)
dan zegt dat ding dat ik niet gemachtigd ben deze taak uit te voeren.

als iemand hier nog iets op weet bahalve voor een zo'n ***mapje een recovery te doen zou heel heel heeeel mooi zijn.

ik heb dus een gewoon mapje die ik niet weg mag gooien maar wel weg moet(zit namelijk fake virusscanner in,lol)
dan zegt dat ding dat ik niet gemachtigd ben deze taak uit te voeren.

als iemand hier nog iets op weet bahalve voor een zo'n ***mapje een recovery te doen zou heel heel heeeel mooi zijn.

ik ben er net achter gekomen wat het heeeeeeel misschien is.

klik rechts op het mapje wat weg moet en dan op eigenschappen.
kijk dan is of er alleen lezen aangevinkt staat.
zo ja, uitzetten en op toepassen drukken dan ok en dan het mapje verwijderen.

mijn probleem is in ieder geval opgelost!

je zou het mapje misschien ook kunnen verwijderen met unlocker :thumb:
maar ja goed, je probleem is opgelost :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan