U bevind zich achter een firewall

Status
Niet open voor verdere reacties.

BOSB

Gebruiker
Lid geworden
8 jun 2004
Berichten
9
Zo weer een vraagje over een internnet verbinding die het zomaar vertikt.

Mijn Pc met XP als besturings systeem, en ZONDER firewall hangt al geruime tijd aan een hub verbonden aan een Kabelmodem en werkte prima, nu heb ik zo nu en dan een melding als ik msn of IE opstart "u bevind zich achter een firewall" maar mijn kabel explotant werkt niet met firewalls en ik heb alle xp firewall optie's uitgeschakeld en geen firewall van welkesoftware fabrikant dan ook geinstaleerd of geinstaleerd gehad, verder is het systeem absoluut virus vrij.

Hoe is het dan mogelijk dat ik toch een melding krijg dat ik achter een firewall zit, hier word ik echt moe van, dit soort stupide meldingen.
:rolleyes:
 
En in jouw kabelmodem zit ook geen firewal.
Welk type en merk modem heb jij?
 
Reactie Puppy

Ik heb een oud model COM21 modem, waarvan voorzover ik weet geen firewall van geactiveerd of aanwezig is
 
Nee de com 21 modems hebben geen firewal.
Raar probleem dan, daar zou ik zo 1 2 3 het antwoord niet op weten.
 
Hallo,

heb ik ook een keer gehad. Bij mij was toen het vinkje wat bij Netwerkverbindingen, Lan-verbinding, eigenschappen, geavanceerd staat aangevinkt. Uitgezet en nooit meer last van gehad.
misschien dat dit het is?

groeten
 
Geplaatst door P. Men
Hallo,

heb ik ook een keer gehad. Bij mij was toen het vinkje wat bij Netwerkverbindingen, Lan-verbinding, eigenschappen, geavanceerd staat aangevinkt. Uitgezet en nooit meer last van gehad.
misschien dat dit het is?

groeten

Topic-starter meldt al dat de XP-firewall uitstaat.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan