U gebruikt momenteel geen beeldscherm dat is aangesloten op de Nvidia GPU

Status
Niet open voor verdere reacties.

ChuckDutch

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
18 aug 2013
Berichten
4
Hoi,

Ik heb nu al een tijdje het probleem dat ik mijn Nvidia configuratiescherm niet kan openen. Ik heb dit al sinds ik deze laptop heb, dat is nu al bijna een maand. Ik heb al tig dingen geprobeerd, ik heb ook al contact gezocht met Nvidia. Maar die wisten het ook niet.

Dit is wat ik te zien krijg:

TJyrE.jpg

Ik heb de goede drivers geïnstalleerd, mijn videokaart werkt wel gewoon.

Dit zijn ook mijn specs:
Intel Core i5-3210M
8 GB RAM DDR3
GeForce GT635M
Windows 8 64 BIT
Laptop: Lenovo G780

De volgende dingen heb ik al geprobeerd:
- Drivers installeren in safe mode.
- Drivers van de site van Lenovo zelf.
- Beta drivers.
- Recommed drivers.
- BIOS updaten.

Alvast bedankt.

Mvg,
Wesley
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Schakelt de Lenovo bij gewone toepassingen terug naar de HD Graphics 4000 ?
 
Kunnen wel een hoop gaan discussieren en je bent natuurlijk op de website geweest van NVIDIA. Advies terug naar de winkel garantie claimen. Of laat ze het maar eens oplossen/installeren als je deze in een winkel hebt gekocht. Hier ook geweest Klikje
 
Laatst bewerkt:
Schakelt de Lenovo bij gewone toepassingen terug naar de HD Graphics 4000 ?

Ja, dat doet die. Bij games gebruikt die de Nvidia kaart, en bij normale toepassingen gewoon de Intel Kaart.

Kunnen wel een hoop gaan discussieren en je bent natuurlijk op de website geweest van NVIDIA. Advies terug naar de winkel garantie claimen. Of laat ze het maar eens oplossen/installeren als je deze in een winkel hebt gekocht. Hier ook geweest Klikje

Ik heb voor mijn gevoel uren gezocht hoe je een normale mail stuurt naar Lenovo. Maar hun site is zo onoverzichtelijk dat ik geen idee heb hoe ik support kan vragen. Naar de winkel terug gaan is ook een idee, maar dat levert ook weer een hoop gezeik op. Niet alleen van de winkel zelf, maar ook van mijn ouders. Omdat ze dan denken dat ik de laptop heb gesloopt of dergelijke.
 
Mhh, oke maar ik denk wel dat iedereen begrip moet opbrengen, je moet/kunt gewoon je recht halen en gebruik maken van de garantie. Ik zou blij zijn als mijn kindje dat zo deed. :D Beetje z..k, maar dan heb je wel gedaan wat je moet doen. Laptop die niet goed werkt, door wat voor omstandigheden dan ook is niet fijn en je blijft je er steeds aan ergeren. Maar ja aan jou de keus. ;) Niet zelf aan knutselen want dan ben je de garantie kwijt. Laat maar lezen. Groeten Manamana en succes.
 
Laatst bewerkt:
Daar heb je een punt, ik zit me hier dagelijks te ergeren dat ik Minecraft speel met mijn Intel kaart, haha. Ik denk dat er dan maar niks op zit dan terug naar de winkel te gaan, want ik denk dan echt dat het aan de hardware ligt van mijn laptop. En niet van de software. Bedankt voor het antwoorden trouwens, erg fijn. :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hoi,

Welkom op Helpmij.nl

Heeft het toen je hem kocht gelijk niet gewerkt? heeft het toen wel gewerkt zou ik eens recovery uitvoeren heeft het niet van begin gewerkt dan terug naar winkel laat hun het fij oplossen ondanks dat je ouders denken dat jij hem wat heeft aan gedaan:D
 
Ja, dat is goed wat modag zei proberen, maar je had het al vanaf het begin lees ik in je 1e bericht, maar laat eens horen hoe het je vergaat/verging. Succes.;)
 
Europese regelgeving EN nederlandse wetging : bij producten als computers heb je minimaal recht op 2 jaar garantie. De A merken geven hier vaak ook pickup-and-return bij. Handig, hoef je de deur niet uit. Software zit vaak in een grijs gebied of dit nou wel of geen garantie is. Wel wordt bij het aanbieden van een pc meestal gezegd "als het nodig is voor de repearatie wordt alles van de harddisk gehaald". Met andere woorden... zij doen gewoon een revovery. Kun je zelf ook :d
 
Laatst bewerkt:
Jullie zullen van mij horen, maar omdat ik het binnenkort weer druk ga krijgen met school weet ik niet hoe lang het gaat duren. Toch wil ik iedereen bedanken voor de reacties. :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan