U.t2003 ????

Status
Niet open voor verdere reacties.

game-master

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
7 apr 2002
Hallo ik heb 3 cd gekocht. Gewoon uit de winkel. Nou eigenlijk iemand had hem voor me meegenomen. Maar als ik hem wil installeren. Dan werkt het nog, bezig met installeren, en opeens het bestand ''Engine.u'' daar komt hij niet verder hoe kan dit komen, trouwens als ik op de cd kijk, en dan systeem kies. En scroll tot dat ik ''Engine.u'' heb gevonden dan heb ik hem gevonden dus hij kan niet kwijt zijn. Wat kan ik hieraan doen.

van wat ik hieruit kan opmaken, zegt de setup dus dat er een bestand mist...
ik zou zeggen: ga terug naar de winkel met die cdrom ofzo

Tijdens het installeren vraagt ie om de volgende cd. Doe dit dus ook.

Je hebt nix voor nix 3 cd's.....

neej.

Hij is ermee bezig met dat bestand, maar volgens mij is dat bestand beschadigt. Dus krijg ik vervolgens een foutmelding;)

Re: neej.

Geplaatst door game-master
Hij is ermee bezig met dat bestand, maar volgens mij is dat bestand beschadigt. Dus krijg ik vervolgens een foutmelding;)

Wat voor foutmelding?

laat maar.

Eh muurhond is al opgelost. Nog wat.

Het was toch een illigalen, maar nou zat er een map ''crack'' op. Daar stond een tetc bestand in volgens mij dat moest ik in /system zetten. Heb ik gedaan.Maar nou staan alle servers in favorites. Maar als ik een server wil joinen moet ik dat level downen. Waarom bij elke server moet je dat downen.

sjonge.

Ik kan er wel mee on-line gam,en, maar waarom moet ik elke map downloaden

Re: sjonge.

dat is dan gewoon, dat een clan oid zelf een map hebben gemaakt / gedownload, en daar spelen ze in / mee...maar omdat jij die niet hebt, moet jij um ook downen ;)

Heb je nu de legale of illegale versie van UT2003?

Met patch 2225 wordt de cd-check overgeslagen en schijn je ermee online te kunnen.

Als je een server joined die custom-maps draait en jij hebt die maps niet, dan is et logisch dat deze eerst moeten worden gedownload. Hoe wil je anders die maps spelen als je die niet hebt? :rolleyes:

Re: sjonge.

wil je vertellen hoe je dat doet??
voeg me maar bij msn toe of via email:
alvast bedankt :) :)

Laatst bewerkt:
Re: Re: sjonge.

Geplaatst door roelieboelie

wil je vertellen hoe je dat doet??
voeg me maar bij msn toe of via email: roelfavier@hotmail.com
alvast bedankt :) :)

Gaat vanzelf.

Hangt vooral van de servers af. Er zijn servers die gaan Auto-Download aan hebben staan, waardoor je zelf maar moet kijken hoe je aan de desbetreffende map komt.

Normaal gezien join je een server en mocht deze een map draaien die je zelf niet hebt, dan begint het spel deze automatisch te downloaden.

Met een illegale kan je geen eens online spelen (en terecht) als je online wil spelen moet je hem maar KOPEN

daar klopt geen bal van ik heb m gekocht en speel met 3 pcs op 1 key :P die controle werkt niet man :P

Geplaatst door Ecl1pse

daar klopt geen bal van ik heb m gekocht en speel met 3 pcs op 1 key :P die controle werkt niet man :P

Controle werkt wel. Nu met patch 2225 is dat eruit gehaald.

Gebruik je het originele spel met bijbehorende key, dan is er nix aan de hand. (maakt niet uit op hoeveel pc's)

Maak je een kopie van die cd's en gebruik je een ''sleutel-generator'', dan werkt et niet.

Trouwens, wil je het originele spel op meerdere pc's spelen, dan moet et origineel er wel in. Er een kopie van maken, kan wel, maar dan moet je weer een ''kraak'' downloaden en dan kan je niet online.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan