U tunner goot bestanden weg

Status
Niet open voor verdere reacties.

sabrina19

Gebruiker
Lid geworden
2 sep 2008
:confused:hallo allemaal gister heb ik U tunner gedownload en toen ik een bestand wou openen zijn al mijn bestanden veranderd in windowsmediaplayer, als ik bijvoorbeeld word of powerpoint wil openen dan krijg ik windowsmediaplayer op me scherm en er wordt dan geschreven dat het programma niet geopend kan worden. Hetzelfde probleem heb ik als ik msn wil openen dan krijg ik ook windowsmediaplayer op me scherm. Wat moet ik doen om alle programma's gewoon weer normaal te kunnen openen???? zelfs de symbolen zijn verander in windowsmediaplayer, de symbool van word , van powerpoint etc....

ik heb al geprobeerd om mijn computer te herstellen maar het wil niet. (mijn oom heeft gezegt dat het een virus is, want alle programmas maar dan ook allemaal geven alleen windowsmediaplayer aan)

please zou iemand mij kunnen helpen, ik heb mijn computer nodig voor school. :(:(:(

alvast heel erg bedankt.

Na het downloaden zou zo iets niet moeten kunnen gebeuren.
Ik denk dat je het programma daarna ook geinstalleerd hebt.

De simpelste oplossing is het programma de-installeren en hopen dat alle bestandskoppellingen hetsteld worden.
Zo niet zou ik systeemherstel proberen naar de datum voor de bewuste installatie.

Na het downloaden zou zo iets niet moeten kunnen gebeuren.
Ik denk dat je het programma daarna ook geinstalleerd hebt.

De simpelste oplossing is het programma de-installeren en hopen dat alle bestandskoppellingen hetsteld worden.
Zo niet zou ik systeemherstel proberen naar de datum voor de bewuste installatie.

bedankt voor je antwoord loonytune , maar ik heb het allemaal al geprobeerd, maar het lukt niet. Als ik op systeemherstel druk dan vraagt de computer me een wachtwoord, en welke wachtwoord weet ik niet:confused:

Inloggen als administrator dan zou je alle rechten moeten hebben om alle bewerkingen uit te kunnen voeren.

:( nog steeds niet opgelost , geen andere oplossingen???
Misschien dat systeemherstel zo wel lukt:

Ga naar de map C:\Windows\System32.
rechtsklikken op het bestand rstrui.
Kies: als administrator uitvoeren.

Laatst bewerkt:
rechter muis klik op het bestand en kies openen met.
Nu kan je kiezen met welke applicatie je het bestand opent.

Misschien dat systeemherstel zo wel lukt:

Ga naar de map C:\Windows\System32.
rechtsklikken op het bestand rstrui.
Kies: als administrator uitvoeren.

als ik rechtsklik op rstrui dan geeft het geen >> als administrator uitvoeren , aan.:confused:

rechter muis klik op het bestand en kies openen met.
Nu kan je kiezen met welke applicatie je het bestand opent.

dat heb ik al meerdere keren geprobeerd maar zelfs 'openen met' is weg , er staat alleen 'openen', 'afspelen', 'eigenschappen' ... en als ik op openen klik dan wordt windowsmediaplayer geopend

Het enige wat ik dan nog kan voorstellen is.
Gooi windows media player van de computer af en kijk of je dan wel je bestanden kan openen.

Het enige wat ik dan nog kan voorstellen is.
Gooi windows media player van de computer af en kijk of je dan wel je bestanden kan openen.

ik heb het net geprobeerd en ik krijg dit op me scherm te zien>>> u bent niet gemachtigd om deze bewerking uit te voeren.:(

is het jou laptop of van iemand anders.
Log anders even in als beheerder van de computer.

ik zou zeggen start op in de veilige modus met opdrachtprompt (f8 tijdens het opstarten) en wanneer de opdrachtprompt is geladen typ je "rstrui.exe" (zonder aanhalingstekens)
Eventjes wachten, hoelang hangt af van je systeem en dan zou je normaalgezien de wizard moeten krijgen om systeemherstel uit te voeren :thumb:

succes ;)

ik zou zeggen start op in de veilige modus met opdrachtprompt (f8 tijdens het opstarten) en wanneer de opdrachtprompt is geladen typ je "rstrui.exe" (zonder aanhalingstekens)
Eventjes wachten, hoelang hangt af van je systeem en dan zou je normaalgezien de wizard moeten krijgen om systeemherstel uit te voeren :thumb:

succes ;)

heel erg bedankt het is me gelukt om alles weer terug te krijgen, nogmaals heel erg bedankt :thumb::)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan