marianneke
Terugkerende gebruiker
- Lid geworden
- 25 feb 2001
ik heb een geheugenstick gekregen:
Kingston Data Traveller 1Gb met U3.
Nou zit er wel een paar regels tekst bij over dat U3, maar allemaal wer in t engels....
Als ik m in mn pc stop, verschijnen er twee stations, U3System en Kingston U3
en in de systemtray staat na de installatie een U3 icoon. als ik daarop klik komt een heel "startmenu" in beeld.
Een paar vragen.... mijn engels is niet toereikend.
1. wie kan me nu eens uitleggen wat ik hier allemaal mee kan? er moeten allerlei speciale progs zijn dpeciaal voor U3...
(www.U3.com)
en is eea ook allemaal in t nederlands mogelijk???
2. ik begrijp dat ik er mijn email mee kan ophalen op elke willekeurige computer, maar hoe?
3. de stick zou gesynchroniseerd kunnen worden met mappen op mn laptop. hoe?
en als (voorlopig) laatste: er staan al allemaal bestanden op de stick. maar ik gebruik m ook om gegevens van de ene naar de andere pc te zetten. nu ben ik als de dood dat ik m een keer formatteer of te veel verwijder en dat t dan niet meer werkt. of kan dat niet????
al met al, leuk ding, maar.... behoefte aan veel info....
Kingston Data Traveller 1Gb met U3.
Nou zit er wel een paar regels tekst bij over dat U3, maar allemaal wer in t engels....
Als ik m in mn pc stop, verschijnen er twee stations, U3System en Kingston U3
en in de systemtray staat na de installatie een U3 icoon. als ik daarop klik komt een heel "startmenu" in beeld.
Een paar vragen.... mijn engels is niet toereikend.
1. wie kan me nu eens uitleggen wat ik hier allemaal mee kan? er moeten allerlei speciale progs zijn dpeciaal voor U3...
(www.U3.com)
en is eea ook allemaal in t nederlands mogelijk???
2. ik begrijp dat ik er mijn email mee kan ophalen op elke willekeurige computer, maar hoe?
3. de stick zou gesynchroniseerd kunnen worden met mappen op mn laptop. hoe?
en als (voorlopig) laatste: er staan al allemaal bestanden op de stick. maar ik gebruik m ook om gegevens van de ene naar de andere pc te zetten. nu ben ik als de dood dat ik m een keer formatteer of te veel verwijder en dat t dan niet meer werkt. of kan dat niet????

al met al, leuk ding, maar.... behoefte aan veel info....
Laatst bewerkt: