Ubuntu 14.04

Status
Niet open voor verdere reacties.

plukkies

Gebruiker
Lid geworden
1 jun 2013
Hallo,

Ik heb sinds gisteren Ubuntu 14.04. Ben ik erg blij mee behalve als ik Minecraft wil spelen. Het probleem zit er mee dat Intel oftewel 01.org nog niet voor 14.04 hebben. Kan ik misschien want ik heb al Intel Graphics Installer for Linux geinstalleerd, het programmaatje laten denken dat het 13.10 of 13.04 is. Misschien is er een andere oplossing voor.

Alvast bedankt

Geen idee. Ubuntu 14.04 is nog steeds in de testfase, beta 1.
En dus kan het zijn dat de dingen nog niet goed lopen. Ik raad je dan ook aan dat als je geen tester bent, om terug 13.10 te gaan tot ergens in juni.
Dan kan je Ubuntu 14.04 er weer op zetten. Niet gelijk in april wanneer hij uitkomt, maar even een 2 maanden wachten totdat de kinderziektes eruit zijn middels updates.

Hoe kan ik downgraden zonder backup want ik heb net alles ingesteld....

Downgraden kan niet. Je zult gewoon 13.10 weer moeten installeren.

Er is geen downgrade knopje.

Kijk, ik speel geen spellen onder Ubuntu en/of Linux in zijn geheel. Maar ik weet wel dat onder Wine wel spellen gespeeld kunnen worden. Alleen welke en zo, weet ik niet.

Je kan wel met Ubuntu 14.04 verder hoor, maar mocht er iets mis gaan omdat het nog in de testfase zit, en je bent een beginner met Ubuntu, is het niet zo slim om gelijk de nieuwste die nog niet eens uit is, te gaan gebruiken.

Waarom heb je eigenlijk Ubuntu 14.04 geïnstalleerd?

Eerst had ik 12.04 toen wou ik 14.04 en dat kon via een command dus had ik het zo geinstalleerd

Ja, maar dat is niet erg slim.
Waarom wilde je dat eigenlijk via een command?

Ubuntu 12.04 heeft nog ondersteuning tot 2017.
Dus die had je makkelijk nog kunnen laten staan.

En ja, je kan upgraden van versie naar een nieuwe versie, maar verstandig is dit niet. Het kan fouten veroorzaken en dat wil je gewoon niet.

Alles is opgelost heb nu Ubuntu 13.10 en is veel stabieler. Bedankt :D

Prima hoor, graag gedaan.

Wel in mei over hè, naar 14.04 want 13.10 is vanaf de uitgifte maar 8 maanden houdbaar............... ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan