mennoHelpmij
Gebruiker
- Lid geworden
- 13 mrt 2010
Ik heb laatst ubuntu 9.10 gedownload en op mijn nieuwe pc gezet. Ik heb nu windows 7 geregeld en wil die er graag op zetten, maar met ubuntu kan ik op de een of andere mysterieuze wijzen geen .exe bestand uitvoeren waardoor ik geen killdisk.com (schijnt programmaatje te zijn waarmee je, je HDD op nul zet) en dus nu geen ubuntu mee kan verwijderen. Ook als ik probeer windows 7 cdtje op te starten doet hij niks. Ik heb wel ergens gelezen dat er fouten in de ubuntu 9.10 zitten maar hier snap ik echt niks meer van!?
ik zou het liefst gewoon weer mijn computer willen en dan alleen zonder ubuntu erop (eigenlijk leeg dus) vanaf dan lukt het mij wel om windows te installeren.
Verder weet ik niet veel van computers dus ik zou het heel erg waarderen als iemand mij hiermee kon helpen!
ik zou het liefst gewoon weer mijn computer willen en dan alleen zonder ubuntu erop (eigenlijk leeg dus) vanaf dan lukt het mij wel om windows te installeren.
Verder weet ik niet veel van computers dus ik zou het heel erg waarderen als iemand mij hiermee kon helpen!