[+ubuntu] pc crash na installatie 2de antivirus

Status
Niet open voor verdere reacties.

zeeltje

Gebruiker
Lid geworden
22 mrt 2007
Berichten
36
hoihoi iedereen,

ik heb een probleempje..ik heb namelijk een pc met windows xp en heb daar perongeluk een 2de antivirus op geinstalleerd (pc is van een vriend en wist niet dat er al 1 opstond).

Tijdens de boot-up knalt ie eruit en begint opnieuw te rebooten...
kan niet in veilige modus opstarten etc...begint iedere keer overnieuw te booten


nu heb ik met een ubuntu live-cd wel alle gegevens kunnen back-uppen maar heeft iemand suggesties hoe ik XP weer werkend krijg?

iedereen alvast bedankt
 
Kan me niet voorstellen dat dat de oorzaak is van het niet meer opstarten van de pc, maar goed.

Als ook de veilige modus niet meer werkt en er een backup gemaakt is,zzou ik een nieuwe installatie overwegen.

Ben alleen nog benieuwd naar wat er precies gebeurt als de pc "er uit klapt" zoals je dat noemt
 
Kan me niet voorstellen dat dat de oorzaak is van het niet meer opstarten van de pc, maar goed.

Als ook de veilige modus niet meer werkt en er een backup gemaakt is,zzou ik een nieuwe installatie overwegen.

Ben alleen nog benieuwd naar wat er precies gebeurt als de pc "er uit klapt" zoals je dat noemt

niet meer doorstarten...
je ziet 't laadscherm van windows xp en *poef* begint te rebooten xD
dat is eruit klappen :p (hier althans :p)
 
Wanneer de pc daar al crasht heeft het niets te maken met de anti virus programma's
 
Wanneer de pc daar al crasht heeft het niets te maken met de anti virus programma's


ben nu bezig met windows te herstellen....misschien dat dat helpt
maar hoe komt 't dan dat ie 't niet meer doet na de installatie van Kaspersky ?
na de installatie werd er gevraagd om opnieuw op te starten..jah dus...
en nu doet ie 't nie meer :S
 
ben nu bezig met windows te herstellen....misschien dat dat helpt
maar hoe komt 't dan dat ie 't niet meer doet na de installatie van Kaspersky ?
na de installatie werd er gevraagd om opnieuw op te starten..jah dus...
en nu doet ie 't nie meer :S

Waar kwam die Kaspersky vandaan?
 
wat een toeval zeg, boy zeelen :shocked:haha ik heb vorig jaar bij jou in de klas gezeten Michiel is de naam :cool: ben je der ondertussen al uit ? of werkt het nog steeds niet ?
 
wat een toeval zeg, boy zeelen :shocked:haha ik heb vorig jaar bij jou in de klas gezeten Michiel is de naam :cool: ben je der ondertussen al uit ? of werkt het nog steeds niet ?

whahaha LOL uhm... neej xD
ff windows herstel afwachte xD

btw ik ken veel michiels opt ROC ... lastname ? (je nickname zegt me wel wat xD )
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan