Ubuntu problemen

Status
Niet open voor verdere reacties.

overv161

Gebruiker
Lid geworden
4 mei 2006
Hey,

Ik heb nu net de Ubuntu cd's binnengekregen. Ik heb ze via de Live manier gebruikt, alleen als ik Open Office Word Proccessor start, dan laad hij even en daarna gebeurt er niks meer. Doe ik iets fout?

En tevens is het besturingssysteem erg langzaam. Komt dit goed als ik Ubuntu definitief ga installeren?

Verder vind ik het wel een mooi systeem:D :thumb:

overv161 zei:
Hey,

Ik heb nu net de Ubuntu cd's binnengekregen. Ik heb ze via de Live manier gebruikt, alleen als ik Open Office Word Proccessor start, dan laad hij even en daarna gebeurt er niks meer. Doe ik iets fout?

En tevens is het besturingssysteem erg langzaam. Komt dit goed als ik Ubuntu definitief ga installeren?

Verder vind ik het wel een mooi systeem:D :thumb:
Wanneer je de live-versie gebruikt wordt er niets op je HDD geinstalleerd, dus alles moet in je gehuegen draaien.
Wanneer je dan te weinig geheugen hebt (256 MB is wel zo'n beetje het absolute minimum) gaat dit erg lang duren of faalt zelfs.
Bij een permanente installatie (Dual-boot een optie?) heb je dat probleem natuurlijk niet. :)

edit: overigens heb ik de 6.06LTS cd's al binnen :)
Als je niet wil wachten op de CD's maar meteen aan de slag wil, downloaden kan ook ;)

Laatst bewerkt:
Ik heb Ubuntu inmiddels geinstalleerd en het is nu een stuk sneller.
Ik hoorde een keer dat veel mensen geen Linux (distributies) gebruiken, omdat internet dan niet meer werkte. Bij mij werkt het gelukkig wel :)

Dan heb ik nog een vraag. Ik heb een PDA van het merk Palm, alleen is er geen driver voor Linux beschikbaar op de officiele site. Kan ik mijn PDA dus niet syncroniseren met de pc?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan