Ubuntu te weinig geheugen toegewezen!

Status
Niet open voor verdere reacties.

gast0230

Gebruiker
Lid geworden
28 jun 2012
Beste allemaal,

Ik ben bezig om Ubuntu te installeren/instellen op mijn USB 3.0 (16GB) Bij het installeren heb ik 2 GB ingesteld om wijigingen in op te slaan, maar nu heb ik wine en een antal andere programma's geinstalleerd en izt dat vol, ik zou graag nog 2 GB toewijzen maar hoe moet dat???

Alvast bedankt,gast0230

Laatst bewerkt door een moderator:
Kan je met GParted niets doen? Staat in het menu, onder administratie tools. PAS WEL OP MET GEDIT, ALS JE IETS VERKEERD VERANDERT, KAN JE JE EIGEN PC OOK VERKL*****!! Selecteer rechtsboven eerst de goede schijf (zorg dat je een 16gb schijf krijgt, dus) Dan krijg je alle partities te zien op de schijf. Waarschijnlijk staat er 1 partitie van 8GB en nog 8GB "unallocated space". Selecteer de partitie en klik op "Partition" en daarna "resize". Pas het vervolgens zo aan dat het groot genoeg is en klik op "edit" en "apply all operations".

Succes!

Niet meer nodig!

Bedankt voor de tip, ik had geen zin om te wcahten dus heb Ubuntu maar opnieuw geinstalleerd, ik kreeg op de een of andere manier allerlei erros XD Alles doet het nu, ook Wine dus... YEAH!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan