Ubuntu Unity

Status
Niet open voor verdere reacties.

tedjansen11

Verenigingslid
Lid geworden
8 mei 2009
Berichten
449
Ik heb hier ubuntu unity in vmware player geinstalleerd.
Maar het werkt niet het geeft "Ubuntu Unity driver is not installed"
Weet iemand hoe het kan repareren
 
Dan wil ik graag van je weten welke versie dat van Ubuntu is. Want Unity zit nog niet in de Ubuntu versie, mar komt mee met de volgende versie als ik dat goed begrepen had.
 
Dan wil ik graag van je weten welke versie dat van Ubuntu is. Want Unity zit nog niet in de Ubuntu versie, mar komt mee met de volgende versie als ik dat goed begrepen had.
Wordt het niet al gebruikt bij de Netbook remix? (ben geen Ubuntu gebruiker maar ik had zoiets opgevangen)
 
Nou, dan hoop ik toch dat de TS wat meer info geeft. Want mijn glazen bol werkt momenteel niet okee.
 
Hoi,
Helaas kan ik je niet verder helpen aangezien geen ervaring heb met vmware player.
Maar heb wel dit gevonden:

Bij het aanmeldscherm moet Ubuntu netbook geselecteerd zijn, maar het schijnt dat je die niet kan starten op een virtuele machine.
Waarschijnlijk ligt het dus daar aan.

Waarom eigenlijk in VMP geïnstalleerd? Je kan toch ook een dualboot maken op een netbook.
 
Okee prima, dat kon ik niet weten want dat had je ook niet vermeld, wat voor een pc je hebt.
Maar dan blijft toch de vraag waarom in VMplayer?
 
kwam deze topic tegen bij het google'n naar iets anders ... probleem zit 'm in je videokaart driver. Je moet de 3rd party drivers installeren anders werkt 2d/3d acceleratie niet (wat je nodig hebt voor unity).

Dus gaan naar system -> administration -> additional drivers
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan