Ubuntu.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dumboo

Gebruiker
Lid geworden
12 apr 2008
Hallo ik heb een vraagje ivm ubuntu,ik heb enkele weken geleden ubuntu 9.04naast Vista op mijn pc gezet,daar er wat problemen zijn met ubuntu vb er kunnen geen updates op gezet worden wegens plaatsgebrek,en een progam dowloaden lukt ook al niet +de media player doet het ook al niet,er moeten plugin's geinstalleerd worden en dit lukt mij ook niet.Dus nu mijn vraag hoe kan ik ubuntu op een veilige (juiste) manier verwijderen.
bedankt Groeten Dumboo:(:(

::Ik ga er vanuit dat je windows dan wilt installeren::

Gewoon windows eroverheen installeren, dan in de windows installatie kun je een keuze maken op welke partitie je windows wilt installeren. Dan kun je gewoon je ubuntu partitie verwijderen. En windows schoon installeren.

::Ik ga er vanuit dat je windows dan wilt installeren::

Gewoon windows eroverheen installeren, dan in de windows installatie kun je een keuze maken op welke partitie je windows wilt installeren. Dan kun je gewoon je ubuntu partitie verwijderen. En windows schoon installeren.

Volgens mij niet helemaal goed gelezen:

TS zegt

ubuntu 9.04 naast Vista op mijn pc gezet

hallo RikXP,ik heb naast Win Vista ,ubuntu gezet maar omdat er verschillende dingen zijn die het niet doen oa Firefox en Totem DVD speler dacht ik weg met ubuntu maar dat lijk n iet eenvoudig te zijn .Gr..............Dumboo!:confused::confused::confused:

Sorry ,mrmuziek,wij hebben elkaar zoéven gekruist,ik zou u nog even willen danken voor een vorige vraag van mij waar u op geantwoord hebt,Bedankt gr.....Dumbo:):)

mrmusic:sorry voor het verkeerd spellen van u naam(verkeerde bril)Gr...Dumboo:o:o

Als je ubuntu met wubi geïnstalleerd hebt kan je ubuntu gewoon onder software vinden van het configuratiescherm bij windows.
Als je ubuntu op een aparte partitie geïnstalleerd hebt moet je de mbr van windows hetstellen.
Hiervoor heb je een windows cd-rom nodig. Hiermee log je in op de herstelconsole en kan je het commando fixmbr gebruiken.
Ik ben niet helemaal thuis in deze windows procedure, maar er is prima documentatie op internet te vinden

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan