Weet ik, ik vraag me alleen af of dat een goed idee was.
Kun je daar ook niet zien (windows is daar niet zo slim in) maar zo wordt het standaard geïnstalleerd als je Ubuntu naast windows zet.
Niet vanzelf nee. Zoals ik al zei heb ik WinXP hier even niet voor me dus ik kan je niet vertellen waar de opties voor het samenvoegen van partities zitten. Ik weet ook niet 100% of Windows stukken aan de C:/ schijf toe kan voegen terwijl Windows draait. Maar goed, tenzij er ruimtegebrek is maakt het ook niet o gek veel uit wat er met dat stuk schijf gebeurt, Na het uitvoeren van.
Zal de PC na opstarten gelijk in Windows terechtkomen, zelfs al doe je verder niets aan de harde schijf, dan nog is daar verder niets meer van te merken dan dat windows een kleinere schijf ziet.
Dat denk ik ook.
Ik heb nooit met zo'n HP ding gewerkt dus ik zou niet weten wat het doet. Maar ik vermoed dat het de PC (of in elk geval Windows) weer hersteld naar de staat van toen hij net uit de verpakking kwam.
Of Ubuntu van de harde schijf zal verdwijnen weet ik niet, programma's die je na het maken van de back-up hebt geïnstalleerd wel lijkt me. Maar het is goed om bij de hand te hebben, mocht het onverhoopt misgaan met deze methode.
Favorieten worden bij Firefox, en een aantal andere browsers, bladwijzers genoemd. Een server moeten opgeven bij het instellen van een e-mail programma is standaad, ook op Windows.
Ach, er zijn genoeg 75 (en 57) jarigen die de aan-knop nog niet kunnen vinden dus zo slecht doet u het nog niet.
Geen dank.