nighthunter
Gebruiker
- Lid geworden
- 20 feb 2008
hallo,
als ik met mijn laptop en verder geen enkele computer in mijn netwerk aan, op de site van shieldsup mijn firewall ga testen dan is er niets aan de hand en zijn alle poorten stealth.
maar wanneer ik op PCFland.com mijn Stealth status ga testen dan zegt hij dat de UDP poort ineens niet stealth is:
ik heb alles geporbeerd maar niets hielp
ik heb een sitecom WL 527
en panda global protection 2009
verder heb ik ergens gelezen dat sommige routers automatich reageren op een udp verzoek en zodoende komt er op de site te staan dat die poort unstealth is, kan dit zijn bij een sitecom?
verder heb ik deze keuzes bij de optie firewall:
DoS :
dus het lijkt mij dat alles aan staat, en ik weet niet wat ik moet doen, zou iemand mij kunnen helpen want ik maak me nogal wat zorgen.
als ik met mijn laptop en verder geen enkele computer in mijn netwerk aan, op de site van shieldsup mijn firewall ga testen dan is er niets aan de hand en zijn alle poorten stealth.
maar wanneer ik op PCFland.com mijn Stealth status ga testen dan zegt hij dat de UDP poort ineens niet stealth is:
Code:
Packet' type Status
TCP "ping" stealthed
TCP NULL stealthed
TCP FIN stealthed
TCP XMAS stealthed
UDP non-stealthed
ik heb alles geporbeerd maar niets hielp
ik heb een sitecom WL 527
en panda global protection 2009
verder heb ik ergens gelezen dat sommige routers automatich reageren op een udp verzoek en zodoende komt er op de site te staan dat die poort unstealth is, kan dit zijn bij een sitecom?
verder heb ik deze keuzes bij de optie firewall:
DoS :
Code:
Ping of Death : packet(s) per 1 Second burst 5
Discard Ping From WAN : enabled
Port Scan : NMAP FIN / URG / PSH : enabled
Xmas tree : enabled
Another Xmas tree : enabled
Null scan : enabled
SYN / RST : enabled
SYN / FIN : enabled
SYN (only unreachable port) : enabled
Sync Flood : packet(s) per 1 Second burst 5
dus het lijkt mij dat alles aan staat, en ik weet niet wat ik moet doen, zou iemand mij kunnen helpen want ik maak me nogal wat zorgen.