.uif

Status
Niet open voor verdere reacties.

goudvis123

Gebruiker
Lid geworden
2 mrt 2004
Hallo,

Heeft iemand enig idee met welk programma je een uif bestand kan openen?

Groet, Leonie

Dank je wel voor je antwoord. Ik heb het programma, maar hoe kan ik het uif bestand dan openen?

Groet, Leonie

gewoon het bestand openen dubbelklik en als je hem wilt mounten heb je magicdisc nodig ook van magiciso moet je dan apart downloaden:thumb:

Het blijft moeilijk...

Waar kan ik dat prog. magicdisc downloaden. Ik zie het nergens staan op magiciso.com.

Als ik nu op het bestand klik, krijg ik de vermelding can't find the file/or the file isn't a cd image file.

Thanx. Leonie

rechtermuiknop op bestand magicIso > Virtual Cd/dvd -roms > Install Magicdisc virtual dvd/cd manager

Okay ik heb nu allebei de programma's, maar ik krijg nog steeds de vermelding can't find the file/or the file isn't a cd image file als ik dubbelklik op het uif bestand.

Wat moet ik doen om het bestand te openen?

Hoor het weer graag, groet, Leonie

heb je al geprobeerd hem te mounten?

Wat is mounten?

een image file is een exacte kopie van een cd alleen die cd is gevormd tot een bestand. een image file mounten is zeg maar je pc voor de gek houden dat er nog 1 cdstation bijkomt en in die neppe cd-station zit je image file. dus je pc denkt dat er een echte cd-station inzit met een echte cd maar in werkelijk heid is het maar een bestandje dat er voor zorgt dat je pc denkt dat het een cd is. dat is mounten :thumb:

>rechtermuisknop
>MagicIso
>Virtual Cd/Dvd-roms
> als je nog geen schijf ereen instellen en anders een schijf station selecteren

Het si goed dat je het nu begrijpt en dat je probleem is opgelost:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan