Uit Amerika halen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

ThijsKoster

Gebruiker
Lid geworden
14 apr 2002
Hallo,

Ik heb zo mijn oog laten vallen op een Radeon 9700 (non pro) All-In Wonder. Het leuke alleen is dat deze in Nederland alleen te vinden is van Club3D (en sinds vandaag ook van Sapphire). Kosten: 399 euro voor Club3D en 481 voor de Sapphire (Pro).

Het leuke alleen is dat als je op www.pricewatch.com kijkt je dezelfde kaart tegenkomt voor 296 dollar. Deze is dan van ATI. Wat is nou het verschil tussen deze merken, en wat houd 'Retail Box' in? Want als ik zo kijk wil ik wel een dertig a veertig dollar verzendkosten betalen om hem uit Amerika te halen.

Wie kan mij helpen?

Amerika is vaak goedkoper, maar wel eens aan de afwikkeling van garantie gedacht? Duitsland is dan vaak een betere optie.

Het verschil weet ik niet tussen die kaarten al denk ik niet dat er veel verschil zal zijn,retail box betekend dat je de kaart in zo een mooi doosje krijgt.
Maar wat doe je als je kaart kapot gaat? Stuur je m dan weer terug naar amerika?
Over een jaar kost die kaart ook nog maar een schijntje van wat ie nu kost........

Je moet uit de VS toch ook inport kosten betalen? dat doet bij de meeste spullen het voordeel teniet...

Tenzei je echt hele goedkope dingen (zoals DVD's) koopt. Maar bij hardware maakt het (naar mijn weten) niet zo veel uit door die import kosten.

Bedankt voor de reacties!

Jullie hadden helemaal gelijk. Ik heb eens geprobeerd te bestellen, maar geen enkele Amerikaanse webshop verstuurt dit soort dingen naar het buitenland. Enkel GoGoCity.com doet dat, maar dan wel met 45 dollar verzendkosten. Als daar nog importkosten bijkomen...

Dat kun je inderdaad beter voor een euro of 50 meer in Nederland zo'n videokaart kopen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan