• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

uit lijst kiezen

Status
Niet open voor verdere reacties.

stefanlee

Gebruiker
Lid geworden
19 okt 2009
Berichten
7
Goede avond mensen,

heb een probleempje met een keuze lijst. als je bv verlof aan klikt dan komt er een keuze blok naar voren om de hoeveelheid uren in te vullen nu krijg ik die keuze lijst niet gevuld de getallen staan links onder op de pagina.

mvg stefan
 

Bijlagen

  • Verlofplanner 2010 1.zip
    85,9 KB · Weergaven: 31
stefanlee,

Ik denk dat hij nu gevuld wordt.
 

Bijlagen

  • Verlofplanner 2010(Hv) 1.rar
    69,7 KB · Weergaven: 19
bedank Wim het werk alleen ik heb een groter bestand waar ik het moet toe passen je heb de persoonlijke macro toegevoegd
 
stefanlee,

bedank Wim het werk alleen ik heb een groter bestand waar ik het moet toe passen je heb de persoonlijke macro toegevoegd
Nee ik heb niets in de macro gedaan.
Je moet in de Eigenschap van de TextBox kijken bij RowSource en dan de Range invoeren.
 
stefanlee , het spijtige is dat je nu op twee fora's bezig bent m.a.w. crossposting , ik was op het andere forum bezig met een oplossing te zoeken .( de verlof planner komt me nl zeer bekend voor :D )
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan