Uit slaapstand, internet weg.

Status
Niet open voor verdere reacties.

boekanier

Gebruiker
Lid geworden
13 jul 2007
Als Windows 7 home premium uit de slaapstand komt heb ik geen verbinding met
internet meer.
Omdat ik niets anders weet, start ik maar opnieuw op.

Wat kan ik hier aan doen?

Hmm.. Hoe lang wacht je tot je hem opnieuw opstart
en draadloos of kabel. ?

Edit:
Dit past meer bij internet. ;)

Makkelijkste manier is doorgaans om Netwerkverbindingen te openen, de gebruikte netwerkverbinding (draadloze of bedrade) te rechtsklikken en Uitschakelen te kiezen.
Hierna erop rechtsklikken en Inschakelen kiezen. Normaal gesproken wordt dan de (draadloze of bedrade) verbinding weer opgezet.

Tijs.

Makkelijkste manier is doorgaans om Netwerkverbindingen te openen, de gebruikte netwerkverbinding (draadloze of bedrade) te rechtsklikken en Uitschakelen te kiezen.
Hierna erop rechtsklikken en Inschakelen kiezen. Normaal gesproken wordt dan de (draadloze of bedrade) verbinding weer opgezet.

Tijs.

Bedankt Tijs, zo deed ik het in XP ook, maar een zoeken naar netwerkverbindingen
leverde geen resultaat op.
Maar nu zie ik, dat er in de systemtarye en icoon staat dat toegang tot allerlei opties geeft.
De eerst volgende keer ga ik natuurlijk daar jouw advies zeker opvolgen.

Mvg.

Ernst

In XP kom je er direct mee in Netwerkverbindingen en in Vista moet je minstens via dat commando er kunnen komen (dus wellicht een optie kiezen uit de linkermarge):
[Windows-toets]r toetscombinatie -> ncpa.cpl

Succes,

Tijs.

In XP kom je er direct mee in Netwerkverbindingen en in Vista moet je minstens via dat commando er kunnen komen (dus wellicht een optie kiezen uit de linkermarge):
[Windows-toets]r toetscombinatie -> ncpa.cpl

Succes,

Tijs.

Ja je komt zo rap in het scherm, dat ik van XP ken.
Ik heb de combinatie in mijn notities gezet, maar ik zal toch meer gebruik maken van de icon
in de systemtray, denk ik.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan