Dankzij dit forum heb ik inmiddels een klein netbook aangeschaft, nl. de asus 1015BX. Nu wil ik het geheugen uitbreiden naar 2GB, maar het lijkt wel of alles is uitverkocht. Ik ben bij Paradigit geweest en die hebben mij gegevens voor het geheugen (ADATA Supreme SODIMM- 2GB 1333MHz PC3-10600) verstrekt. Zij hadden de kaart niet op voorraad en zij wisten niet wanneer ze het weer konden bestellen) maar zeiden erbij dat de kans aanwezig is dat het netbook niet alle geheugenkaarten herkent.
Wie herkent dit? Heeft iemand bij deze mini-laptop het geheugen uitgebreid en weet dus welke geheugenkaarten geschikt zijn?
Dan nog iets tegenstrijdigs: Volgens Paradigit kan het geheugen worden uitgebreid tot max. 2 GB, wat volgens mij klopt. Bij de Mediamarkt kreeg ik te horen dat het max. 4 GB zou zijn. Wie heeft hier ervaring mee?
Ik hoor het graag.
Hartelijke groet,
EOG
Wie herkent dit? Heeft iemand bij deze mini-laptop het geheugen uitgebreid en weet dus welke geheugenkaarten geschikt zijn?
Dan nog iets tegenstrijdigs: Volgens Paradigit kan het geheugen worden uitgebreid tot max. 2 GB, wat volgens mij klopt. Bij de Mediamarkt kreeg ik te horen dat het max. 4 GB zou zijn. Wie heeft hier ervaring mee?
Ik hoor het graag.
Hartelijke groet,
EOG