uitbreiding geheugen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Marco Jacobs

Gebruiker
Lid geworden
7 jan 2003
Berichten
37
Hallo,

Ik heb een module geheugen 512 pc3200 DDR op een ASUS moederbord A7N8X-E Deluxe. Dit geheugen heb ik een week of 4 geleden gekocht.(Twinmos) Nu wil ik er een module bijplaatsen. Bij navraag bij de winkelier kreeg ik het volgende antwoord:"het beste is het dat u een identieke module bijplaatst maar ik denk dat die er niet meer is vanwege het feit dat u de eerste module al 4 weken geleden gekocht heeft". U zult 2 nieuwe identieke modules moeten kopen (a 119,- euro per stuk!!) Ik kan mij dit nauwelijks voorstellen of heb ik het mis?

Bij voorbaat dank.

Marco
 
In principe is het wenselijk dat de geheugenbankjes hetzelfde zijn, maar het werkt ook prima als ze verschillen.
 
Hoi,

Dat geheugen van je is nog wel te koop. Alleen moet je ff zoeken waar het te koop is :). De winkelier wil je alleen 2 nieuwe geheugenmodules aansmeren zodat hij zakken kan vullen :) s6 met je zoektocht.

Groetjes,
 
Je hoeft niet persé dezelfde merk geheugen te hebben.
Als de specificatie maar hetzelfde is.
Dus qua capaciteit en de RAS en CAS.

Al hoewel ik me af vraag of Dual-channel, wel werkt met drie geheugen sloten.:eek:
Volgens mij ben je die funktie dan kwijt.:confused:
 
Totale onzin, wat deze mneer aan jou gemeld heeft.
Er is uitstekend ander spul bij te plaatsen. Je moet alleen oppassen, dat het goed met elkaar werkt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan