Beste leden van het Helpmij forum,
Waar ik naar op zoek ben voor de leerlingen:
Een spreadsheet met de volgende losse tabbladen:
- Tabblad 1: Userform waar leerlingen hun eigen naam kunnen aanklikken en aangegeven welke tafel zij willen oefenen (tafel van 1, 2, 3, 4, 5 en 10).
- Tabblad 2: Tafel die zij geselecteerd hebben is nu beschikbaar in tabblad 2, voordat kinderen starten moeten zij op de 'countdown' timer klikken (3 min), Na afloop staat of de leerling wel/niet geslaagd is voor deze tafel, Wanneer de leerlingen geslaagd is voor deze tafel moet er automatisch een pdf worden opgeslagen met daarin naam en de tafel.
De opdrachten van het keersommen blad moet bestaan uit de volgende opdrachten:
opdracht 1:
1x1= t/m 1x10= (oplopend op volgorde)
opdracht 2:
10x1= t/m 1x1= (aflopend op volgorde
opdracht 3:
20 sommen door elkaar van de geselecteerde tafel
opdracht 4:
20 sommen door elkaar waar alleen het juiste antwoord van de geselecteerde tafel te zien is.
bijvoorbeeld --> 8 (leerlingen moeten dan invullen 8x1=)
Wie o wie kan deze, misschien wel onmogelijke, spreadsheet voor mij uitwerken.
Waar ik naar op zoek ben voor de leerlingen:
Een spreadsheet met de volgende losse tabbladen:
- Tabblad 1: Userform waar leerlingen hun eigen naam kunnen aanklikken en aangegeven welke tafel zij willen oefenen (tafel van 1, 2, 3, 4, 5 en 10).
- Tabblad 2: Tafel die zij geselecteerd hebben is nu beschikbaar in tabblad 2, voordat kinderen starten moeten zij op de 'countdown' timer klikken (3 min), Na afloop staat of de leerling wel/niet geslaagd is voor deze tafel, Wanneer de leerlingen geslaagd is voor deze tafel moet er automatisch een pdf worden opgeslagen met daarin naam en de tafel.
De opdrachten van het keersommen blad moet bestaan uit de volgende opdrachten:
opdracht 1:
1x1= t/m 1x10= (oplopend op volgorde)
opdracht 2:
10x1= t/m 1x1= (aflopend op volgorde
opdracht 3:
20 sommen door elkaar van de geselecteerde tafel
opdracht 4:
20 sommen door elkaar waar alleen het juiste antwoord van de geselecteerde tafel te zien is.
bijvoorbeeld --> 8 (leerlingen moeten dan invullen 8x1=)
Wie o wie kan deze, misschien wel onmogelijke, spreadsheet voor mij uitwerken.
Laatst bewerkt: