• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Uitdaging + beloning! keersommen spreadsheet groep 4

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dit is allemaal totaal niet mijn bedoeling geweest! Heb inderdaad enige zaken gelezen over Excel en ben op deze manier tevens de term ´userform´ tegen gekomen. Wegens de complexiteit en jullie prachtige forum ben ik terecht gekomen op ´www.helpmij.nl´. Aangezien het een gratis forum is, heb ik bewust gekozen voor een cadeaubon als dank voor een evt. vrijwilliger. Maar bij deze mijn excuses voor de overlast.
 
Wher waanzinnig bedankt voor je hulp!

En Snb ook jij enorm bedankt.

Nogmaals excuses voor de verwarring die ik heb veroorzaakt :(
 
@Wher

Waarom gebruik je de klasse niet voor de afhandeling van de antwoorden ?
 
Dat wordt delen. :p
 
@SNB
Waarom gebruik je de klasse niet voor de afhandeling van de antwoorden ?

Zo slim ben ik dan weer niet, gewoon een gepensionneerde niet-IT'er die wat rondhobbiet met Excel.:eek:
 
Het lijkt me didaktisch ook niet slim meteen aan te geven of een antwoord goed is of fout, want dan kan er net zolang geprobeerd worden totdat er een goed antwoord is.
In de bijlage voor WHER een voorbeeld hoe je ook de tekstvakafhandeliing via de klasse kunt laten verlopen.
Met de aantekening dat ik vind dat je die informatie niet zo aan de leerling moet geven.
Het is dus nu eerder een oefenprogramma voor VBA-ers. :)

Ik heb alleen vinkvakken in Frame 1 ingevoegd ter illustratie.
Bij frame2 loopt dit dus niet; test daarom alleen met oplopend of aflopend.

@WHER: je bevindt je in goed gezelschap.....
 

Bijlagen

  • __tafels.xlsb
    23,9 KB · Weergaven: 30
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan