Uitdaging!! Computer start weer op.

Status
Niet open voor verdere reacties.

crippy

Gebruiker
Lid geworden
8 mrt 2001
Opstart en afsluitfout.

Hallo allemaal.

XP home op comp. geinstalleerd. P3 450 Mhz, P2B-f moederboard. Als ik comp. afsluit moet ik de comp. handmatig uitzetten. Als ik in energiebeheer APM aanvink start de comp. automatisch weer op. Geen APM of ACPI functie in BIOS. In systeemherstel automatisch opstarten uitgevinkt. Geen logitech of easy cd software.

Alle berichten doorgespit maar niets gevonden.
Wie kan mij helpen?

Vr gr ,
Crippy

Laatst bewerkt:
Kijk eens bij apparaatbeheer wat er bij de "computer" staat, als hier standaard pc staat kan je eens kijken wat de comp doet als je dit verandert in "ACPI uniprocessor".
Dit is niet aan te raden op een bestaande installatie aangezien dit het systeem overhoop kan gooien....., maar aangezien jij net opnieuw hebt geinstallerd maakt dat niet veel uit.
Het beste is om dit meteen tijdens het installeren op te geven, dit doe je door tijdens het eerste blauwe scherm op F5 !!! te drukken (het scherm waar onderin staat dat je op F6 moet drukken voor het installeren van SCSI drivers etc...)
Je kan dan ff daarna de "HAL" opgeven, ff naar boven scrollen voor de ACPI uniprocessor pc.

Groetjes,
Martin.

Opstart en afsluitfout.

De computer is ondertussen geheel geinstalleerd en doet het prima. (Behalve het afsluiten dan)

Ik krijg niet veel respons op deze vraag, dus ik denk dat ik de enige ben met dit probleem.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan