Als newbie wil ik jullie gelijk een uitdaging voorleggen. De Excel-wiz binnen onze organisatie moest na een weekend puzzelen zich gewonnen geven...
Ik heb een adressenbestand met veel regels. Hierin staan het relatienummer, firmanaam, info-mail en contactpersonen met functie en persoonlijk e-mailadres.
Dit staat allemaal achter elkaar op 1 regel. Het relatienummer is een unieke waarde voor de relatie maar niet voor de contacten.
Om dit bestand te kunnen importeren in een bepaald mailingprogramma moeten de e-mailadressen onder elkaar te komen staan in een kolom.
Ik heb als bijlage een voorbeeld van de huidige indeling (naast elkaar) en een van de gewenste indeling (onder elkaar)
Wie o wie heeft er een oplossing? Eeuwige eer en roem aan wie dit lukt!
groet, Michiel
Bijlage:
Bekijk bijlage adressen mail naast elkaar.xlsx
Bekijk bijlage adressen mail onder elkaar.xlsx
Ik heb een adressenbestand met veel regels. Hierin staan het relatienummer, firmanaam, info-mail en contactpersonen met functie en persoonlijk e-mailadres.
Dit staat allemaal achter elkaar op 1 regel. Het relatienummer is een unieke waarde voor de relatie maar niet voor de contacten.
Om dit bestand te kunnen importeren in een bepaald mailingprogramma moeten de e-mailadressen onder elkaar te komen staan in een kolom.
Ik heb als bijlage een voorbeeld van de huidige indeling (naast elkaar) en een van de gewenste indeling (onder elkaar)
Wie o wie heeft er een oplossing? Eeuwige eer en roem aan wie dit lukt!
groet, Michiel
Bijlage:
Bekijk bijlage adressen mail naast elkaar.xlsx
Bekijk bijlage adressen mail onder elkaar.xlsx
Laatst bewerkt: