Beste excellers,
Ik heb een breinkraker voor jullie. In de bijlage is een voorbeeld geplaatst van een bestand. Het orginele bestand betreft wel 100 namen, 20 onderwerpen en 30 dagen. Kortom ik wil een planning maken op een effectieve manier.
Bij het voorbeeld heb ik een lijst gemaakt met de namen, nu is de vraag.
Hoe krijg ik een lijst (drop down menu), waarin ik bijvoorbeeld bij onderwerp 1 en dag 1, Hans wel tegen kom. Omdat er 2x een Ja staat bij onderwerp 1 en dag 1. Maar bij Piet staat er een ja voor beschikbaarheid en een Nee bij onderwerp 1. Dus hans moet weer niet in deze lijst voorkomen.
Voorheen heb ik dit met wel 20 PivotTables/draaitabellengedaan, niet erg praktisch.
Bekijk bijlage planning.xlsx
Ik hoor graag van jullie,
Ik heb een breinkraker voor jullie. In de bijlage is een voorbeeld geplaatst van een bestand. Het orginele bestand betreft wel 100 namen, 20 onderwerpen en 30 dagen. Kortom ik wil een planning maken op een effectieve manier.
Bij het voorbeeld heb ik een lijst gemaakt met de namen, nu is de vraag.
Hoe krijg ik een lijst (drop down menu), waarin ik bijvoorbeeld bij onderwerp 1 en dag 1, Hans wel tegen kom. Omdat er 2x een Ja staat bij onderwerp 1 en dag 1. Maar bij Piet staat er een ja voor beschikbaarheid en een Nee bij onderwerp 1. Dus hans moet weer niet in deze lijst voorkomen.
Voorheen heb ik dit met wel 20 PivotTables/draaitabellengedaan, niet erg praktisch.
Bekijk bijlage planning.xlsx
Ik hoor graag van jullie,