Heb nieuwe comp gekocht. nml:
asrock k7vt4a+ 2600 amd sempron
256+512 mb
Hercules 128 mb agp kaart
80 gb hd
volgende probleem doet zich voor:
ben nu al twee dagen bezig om xp (met servicepack 2) te installeren.(heb ook al de gewone XP geprobeerd)
In het begin heb ik verder niets aan de bios veranderd.
Opstartdisk windows XP erin en na het installeren van de bestanden gaf de foutcode : qrl not equel or the same"aan. en de fout zat blijkbaar in usb zij de melding onderaan het scherm,......enz.
In bios usb compleet gedisabled.
Weer opgestart nu kwam volgende fout code : iets met videokaart niet goed.
Andere videokaart(had nog een oude pci kaart liggen) erin en weer opgestart. weer zelfde foutmelding qrl not same or equel.
Daarna alles wat ik in de bios kon vinden gedisabled en weer opgestart.
Nu kwam het scherm van de partitie te voorschijn, maar voordat ik in kon typen hoe ik de hd wou partitioneren sluit de comp. zich af zonder fout melding.
Heb het nog een paar keer geprobeerd met een andere geheugen module maar telkens schakelde de comp. zich uit.
rarara wie kan me helpen??????
m.v.g. Joerie
asrock k7vt4a+ 2600 amd sempron
256+512 mb
Hercules 128 mb agp kaart
80 gb hd
volgende probleem doet zich voor:
ben nu al twee dagen bezig om xp (met servicepack 2) te installeren.(heb ook al de gewone XP geprobeerd)
In het begin heb ik verder niets aan de bios veranderd.
Opstartdisk windows XP erin en na het installeren van de bestanden gaf de foutcode : qrl not equel or the same"aan. en de fout zat blijkbaar in usb zij de melding onderaan het scherm,......enz.
In bios usb compleet gedisabled.
Weer opgestart nu kwam volgende fout code : iets met videokaart niet goed.
Andere videokaart(had nog een oude pci kaart liggen) erin en weer opgestart. weer zelfde foutmelding qrl not same or equel.
Daarna alles wat ik in de bios kon vinden gedisabled en weer opgestart.
Nu kwam het scherm van de partitie te voorschijn, maar voordat ik in kon typen hoe ik de hd wou partitioneren sluit de comp. zich af zonder fout melding.
Heb het nog een paar keer geprobeerd met een andere geheugen module maar telkens schakelde de comp. zich uit.
rarara wie kan me helpen??????
m.v.g. Joerie