• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Uiterlijk aanpassen met eigenschappen ComboBox

Status
Niet open voor verdere reacties.

jolly01

Gebruiker
Lid geworden
12 apr 2009
Ik wil het uiterlijk van de ComboBox exact zoals bij cel D4 in de bijlage. Dus geen vak links van het pijltje en een vettere pijl.

Hoe verander ik de eigenschappen van de ComboBox dusdanig dat het uiterlijk exact hetzelfde is als bij cel D4?

Bijlagen

Laatst bewerkt:
jolly01,

Ik heb je vraag nog eens gelezen en nu snap ik wat je bedoel.
Volgens mij kan dit niet maar je weet maar nooit.
Een ComboBox is natuurlijk geen Validatie vandaar het verschil.

Kijk anders even hier voor de uitleg.

Laatst bewerkt:
Ik wil het tekstvlak dat jij net geel hebt gemaakt helemaal weghebben zodat er alleen een pijltje overblijft zoals rechts van cel D4.

Bijlagen

Bedankt voor je bijdrage. Dan wacht ik andere reacties even af.

jolly01
Ik wil het tekstvlak dat jij net geel hebt gemaakt helemaal weghebben zodat er alleen een pijltje overblijft zoals rechts van cel D4.

Hoe wil je dan een keuze kunnen maken?
Ik kan je hier niet verder mee helpen.

Verder dan in bijgaand voorbeeld kom ik niet,

Bijlagen

Laatst bewerkt:
Ik kan het vak gewoon wegschuiven:)

De bijlage begint er al op te lijken.

• Het pijltje van de ComboBox wordt echter pas vet als je erop klikt. Ik wil het pijltje altijd vet.
  • Het getal in cel F4 blijft opgeslagen als tekst. Hoe verander ik de eigenschappen van deze cel naar getal?

Iemand nog verder suggesties voor aanpassen van de box zodat deze exact gelijk is aan de validatiepijl rechts van D4?
Dus een minder vette omtrek met geronde hoeken.

Bijlagen

Jouw aandeel, Eric benadert het nog beter:thumb: Het is alleen nog niet zo scherp als het origineel naast cel D4.

Laatst bewerkt:
Ik ben te kritisch. Jouw inbreng, Eric is heel acceptabel.
Als ik jouw box copieer, daar waar ik hem hebben wil en ik klik erop verschijnt er een cursor in de box.

Hoe krijg ik die cursor daar weg?

En hoe kan ik het keuzevenster links van de box laten uitklappen?

Bijlagen

Laatst bewerkt:
Cursor is nu wel weg. Resteert:
  • Het keuzevenster klapt rechts van de box uit, hoe kan ik het keuzevenster links van de box laten uitklappen? Ik bedoel zoals de validatie onder D4 uitklapt.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan