Uitgaande mail scannen

Status
Niet open voor verdere reacties.

McMeller

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
11 apr 2007
Is het mogelijk het uit te schakelen dat McAfee VirusScan Plus 2007 alle uitgaande
berichten scant op virussen, voordat ze verstuurd worden? Bij grotere bijlagen duurt dit
belachelijk lang en soms lijkt er nieteens echt wat verstuurd te worden. Ik weet zelf
wat ik verstuur en heb er geen behoefte aan. Een VirusScan hoeft voor mij niet te controleren
wat ik verstuur.

Dit is denk ik wel mogelijk ja, ga in de opties van McAfee naar E-Mail Scan, daar staat waarschijnlijk iets als 'Scan uitgaande mail op virussen', vink dat af en het is goed.

Marco.

Stom, ik heb het onderdeel email nooit gezien bij de instellingen. Het staat uit, maar nou
krijg je weer van die irritante meldingen dat mijn computer niet volledig is beveiligd.
Dan moet ik op herstellen klikken, en dan gaat hij weer aan. Gaat wel lukken zo...

Ze zeggen dat vrouwen eigenwijs zijn... Laten we het eens over computers hebben!

Ze zeggen dat vrouwen eigenwijs zijn... Laten we het eens over computers hebben!

Ja, die meldingen dat je niet goed beveiligd bent zijn vervelend, want als het nou je eigen keuze is om een functie of onderdeel uit te zetten, kan het programma je daar netjes op wijzen, maar dan moet je er ook voor kunnen kiezen om die boodschap niet meer te laten zien.

Ikzelf heb Kasperky, heb ook enkele dingen uitgeschakeld, ook regelmatig meldingen 'Enkele services zijn uitgeschakeld', maarja...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan