uitgaande mail terreur

Status
Niet open voor verdere reacties.

pionier

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
3 okt 2004
Als ik mijn computer start en ik maak verbinding met internet krijg ik tientallen meldingen van norton omtrent het niet kunnen versturen van uitgaande mail. Dit zijn zo veel meldingen dat dit het gebruik van mijn computer verder onmogelijk maakt. Bij veel berichten staat ook een e-mailadres en een foutmelding van norton.

Is er misschien iemand die hier een oplossing tegen heeft.

Bijvoorbaat dank.

Je bent voor 99,5 % zeker besmet met een virus / trojan / spyware.
Begin eens op de Anti Spyware Offensief forum alwaar je een HiJackThis log kunt plaatsen.
Op de link staat alle nodige informatie daarover.

En tijdens het wachten op bericht aldaar zou ik een online scan aanbevelen bij housecall

Laatst bewerkt:
uitgaande email terreur

hallo,

Ik heb een aantal zaken gedaan zoals het scannen door housecall en en scannen met het microsoft antispywareprogramma. Als ik de computer hierna weer opstart krijg ik weer de tientallen berichten van Norton omtrent de uitgaande mail en de nodige foutmeldingen die hiermee verband houden. tijdens het opstarten heb ik een printscreen gedaan en deze zal ik hierbij voegen misschien dat iemand er iets aan kunt aflezen.

Bedankt.

Bijlagen

uitgaande email terreur

Beste Maikel,

Terwijl ik dit schrijf word ik weer bestookt door tientallen berichten van Norton. ik heb in veilige modus gescand ik heb in de program files een map van yahoo weggehaald mag telkens als ik de computer opstart begint het weer. Misschien is het niet van belang maar het e.e.a. is begonnen sinds ik een nieuwe modem heb gekregen van kabelfoon. Het versturen van die uitgaande mail duurt vaak wel 20 minuten en de
meeste hebben een yahoo,com achterhet@. Ik weet niet meer wat ik moet doen en ik weet ook niet naar wat ik moet zoeken.

bedankt voor je hulp tot dusver.

groeten.
Klaas

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan