• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Uitgebreid Filter maken

Status
Niet open voor verdere reacties.
zie bijlage
ik heb de 3 bereiken vooraf bepaald, als je iets meer ervaren bent, dan kan dat in 1 keer, de begeleidende msgbox mag ook weg.
Bij uitgebreid filteren is er iets heel belangrijk, de inhoud van de koprijen moeten exact gelijk zijn anders krijg je gezeik. Dus in je gegevens zou je bv. "planner" staan hebben, in je criteria "planer" of zo, dan heb je trammelant.
Soms is het aan te raden het uitvoerbereik (zonder de koprij) te wissen, meestal niet.
Het is ook nuttig eens alles te lezen over "uitgebreid filter" in F1

Bijlagen

Ik ben er nu achter waarom ik steeds zoveel problemen had en het mij maar niet lukte.

Ik zag nu dat in het bestand van Joske, dat ik steeds gebruikte omdat ik dat begreep(dacht ik:rolleyes:) in het tabblad van de criteria een kolom verborgen was:eek::eek:
Kolom A is niet zichtbaar en daar had ik geen rekening mee gehouden. Ik was aan het "spelen" gegaan met namen in (achteraf dus kolom B)
Wat ik daar heel vreemd vind is dat als je in kolom wat knipt en plakt de criteria van kolom A over de zeik:cool: gaat....

Edit: waarom die verwijzingen naar kolom A?

Laatst bewerkt:
reageer je op mijn reactie, zo ja, welke verwijzing naar A ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan