• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Uitgebreid filter

Status
Niet open voor verdere reacties.

Gotty

Gebruiker
Lid geworden
16 sep 2004
Hallo iedereen,

Ik ben bezig met een cursus Excel op gratiscursus.be, met de les: Geavanceerde filters, (oftewel: Uitgebreid filter). Maar daar kom ik niet uit, ik heb wat rond gezocht op verschijnende sites en daar wordt het exact uitgelegd maar het lukt maar niet. Tot dat ik deze site vond. Op een gegeven moment ben ik dat (bovenste) filmpje gaan afspelen en toen is het me gelukt. Toen ik dit eens wou herhalen kreeg ik deze melding.

Zie hier het Excel-bestandje waarmee ik het telkens probeer. Kan iemand mij uitleggen wat hier verkeerd kan zijn gegaan?

Heb je daar geen linkje naartoe? :eek::D:D:D

Ik zal er straks naar kijken als er nog niemand gereageerd heeft.

Wigi

Welke link wil je hebben :p? Er staan er 8. Ik van had van te voren namelijk zoveel mogelijk gezocht op mijn probleem als ik maar kon, en ik dacht dat het misschien makkelijk was om dit ook even te vermelden, maar misschien ook niet.

Waar het om gaat is dat ik in dit bestand "Uitgebreid filter" wil toepassen volgens het principe die in het bovenste filmpje op deze pagina getoond wordt (dus niet de youtube filmpjes maar die daar boven met "vimeo" rechts onder in de hoek). Principe, want de data is wel anders, ik had niet zoveel zin om die database uit dat filmpje over te typen.

Het probleem waar ik nu tegen aan loop is dat als ik "Uitgebreid filter" wil toepassen en in dat dialoogvenster op "OK" klik, dat ik dan dit scherm krijg. Ik ben nu toevallig bij mijn ouders en heb het hier ook geprobeerd en krijg ik dezelfde foutmelding.

Alvast bedankt voor je (jullie) hulp.

Niet helemaal duidelijk wat je (verkeerd) hebt gedaan maar wellicht moet je maar kijken hoe de uitgebreid filter in bijgevoegd bestand is.

Met vriendelijke groet,

Roncancio

Bijlagen

Niet helemaal duidelijk wat je (verkeerd) hebt gedaan maar wellicht moet je maar kijken hoe de uitgebreid filter in bijgevoegd bestand is.

Met vriendelijke groet,

Roncancio

Bedankt Roncancio, Toen ik je bestandje zag dacht ik bij mezelf: "Het lukt dus wel" En toen ik nog eens goed naar dat filmpje luisterde vertelde die vrouw dat als je gefilterde data naar een ander werkblad wil kopieren, dat je dan het dialoogvenster "Uitgebreid filter" moet openen vanuit het werkblad waar je de gefilterde data wil hebben staan.

En Wigi natuurlijk bedankt voor het checken of er al iemand heeft gereageerd ;).

Deze vraag kwam voort uit een vraag die nog niet is opgelost, dus er komt misschien nog een vervolgvraag, zo niet zal ik de status op "Opgelost" zetten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan