• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

uitgebreid verticaal zoeken

Status
Niet open voor verdere reacties.

Danielle22

Gebruiker
Lid geworden
8 mei 2007
Hallo allemaal,

Ik heb een bestand met twee tabbladen, ik wil graag de testnummers uit het blad “testperiodes” bij het blad “gegevens” willen zetten. (zie bijlage)

Als in de datum kolom A van het blad “gegevens” in de test periode valt van het blad “testperiodes” dan moet testnummer worden weergegeven.

Maar het is ook belangrijk dat de Code en testgroep 1 OF testgroep 2 moet voorkomen in het blad “testperiodes”. Pas dan moet het testnummer worden weergegeven in kolom E.

Weet iemand of dit mogelijk is?

Alvast heel erg bedankt voor de eventuele reacties.

Groetjes,

Danielle
Bekijk bijlage testperiodes.xlsx

Ik heb eigenlijk geen idee waar ik moet beginnen. Met verticaal zoeken gaat het mij helaas niet lukken.

Heeft iemand een idee hoe ik dit eventueel kan oplossen?

Groetjes,

Danielle

Laatst bewerkt door een moderator:
Kijk eens of dit je verder helpt. Ik ga er wel van uit dat telkens maar maximaal één testperiode voldoet aan de criteria.

Bijlagen

Top, heel erg bedankt. Klopt er voldoet altijd maar 1 testperiode die aan de criteria voldoet.

:thumb:

Bedankt.

Groetjes,

Danielle

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan