uitgebreide muis-software?

Status
Niet open voor verdere reacties.

erwinokken

Gebruiker
Lid geworden
16 jun 2005
Hej allemaal,

Ik heb nu logitech-setpoint maar daar kan ik MOUSE4 en MOUSE5 (die knopjes aan de zijkant van de muis) het geluid niet harder en zachter laten gaan.. Weet iemand een programma die dat wel doet?

Alvast bedankt,

Erwin Okken

Draai je toevallig onder Vista? Zo ja, dan heb ik bij Logitech het volgende gevonden:

We recommend to uninstall SetPoint prior migrating to vista (you will be able to use your Logitech keyboard and mouse basic functionality during the migration). Once the migration to Vista is completed, install a fresh copy of SetPoint 3.3 to enjoy the full functionality of your Logitech devices and unleash the power of Vista!

If you have migrated to Vista with earlier SetPoint version loaded, we recommend to uninstall it and install a fresh copy of SetPoint 3.3 to ensure it functions properly.

Hej sorry dat ik geen gegevens heb gegeven helemaal vergeten.

Win XP SP2
MX518 Muis
LX700 Toetsenbord.

Nouwja ik hoopte dat er dus een programma voor xp was die wat meer functies bracht.

Heb je op de logitec site de Muissoftware voor pc al gedownload? Hierin zit waarschijnlijk ook de functionaliteit om de knoppen te programmeren

Ron

Op de logitech site staat alleen setpoint en desktop messenger, setpoint heb ik al en desktop messenger kan je niks mee. Setpoint kan je namelijk mouse4 en mouse5 wel configureren maar niet om het geluid zachter te zetten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan