Ik zoek een vertikaal menusysteem dat recht, of vrijwel recht onder elkaar uitklapt in sub items en sub/sub items.
Ik wil dit gebruiken in een site zonder frames
Daar zijn er genoeg van maar het probleem dat ze allemaal hebben is dat de sub items of sub/sub items, niet meer zichtbaar zijn, zodra je erop geklikt hebt.
Ze starten de aangeroepen pagina op en het menu wordt vanuit de nieuwe pagina opnieuw geladen. Ingeklapt.
Ik zou willen dat het menu uitgeklapt op de betreffende pagina geladen wordt.
Ik wil dit graag omdat ik het nodig heb voor een site met 200 menuverwijzingen.
Het menu staat nu in een linker frame en blijft dus keurig uitgeklapt staan. Maar ik wil over naar een site zonder frames. ?
Als ik over ga naar een site zonder frames en het menu blijft niet uitgeklapt staan dan is het volgens mij niet werkbaar meer, het navigeren is behoorlijk lastig een bezoeker wordt het zo zat om te zoeken naar het hoofdstuk/sub hoofdstuk waar hij in zit.
Bestaat er zoiets? Weet iemand een Site die werkt zoals ik het beschrijf
Ik wil dit gebruiken in een site zonder frames
Daar zijn er genoeg van maar het probleem dat ze allemaal hebben is dat de sub items of sub/sub items, niet meer zichtbaar zijn, zodra je erop geklikt hebt.
Ze starten de aangeroepen pagina op en het menu wordt vanuit de nieuwe pagina opnieuw geladen. Ingeklapt.
Ik zou willen dat het menu uitgeklapt op de betreffende pagina geladen wordt.
Ik wil dit graag omdat ik het nodig heb voor een site met 200 menuverwijzingen.
Het menu staat nu in een linker frame en blijft dus keurig uitgeklapt staan. Maar ik wil over naar een site zonder frames. ?

Als ik over ga naar een site zonder frames en het menu blijft niet uitgeklapt staan dan is het volgens mij niet werkbaar meer, het navigeren is behoorlijk lastig een bezoeker wordt het zo zat om te zoeken naar het hoofdstuk/sub hoofdstuk waar hij in zit.

Bestaat er zoiets? Weet iemand een Site die werkt zoals ik het beschrijf