uitgestelde schrijfbewerking mislukt

Status
Niet open voor verdere reacties.

hjllo

Gebruiker
Lid geworden
21 aug 2002
epox 8RDA+ - AMD AthlonXP 2600+
2 x 512mb pc333 (OEM)

Ik heb nu binnen korte tijd,tijdens het opstarten, 3 maal deze melding gehad:

"uitgestelde schrijfbewerking mislukt"

met daarbij nog een stuk of 20 meldingen dat er bepaalde bestanden niet kunnen worden opgeslagen.

En voor de rest blijft windows zo dood als een pier.

Nu kreeg het idee om eens de geheugenkaarten van bank te wisselen.
En na een reboot verscheen windows ineens wel,waar ik voorheen alles weer opnieuw moest instaleren.

Mag ik hieruit afleiden dat mijn geheugen kaartjes brak zijn? En dat het mischien verstandig is om nu eens geen OEM kaartjes meer te nemen.

B.Jager

mogelijk

Ik denk eerder dat je geheugen geen lekker contact maakte met je moederbord. Het is me echter een raadsel waarom je moederbord dan niet begon te piepen.

Ik heb nooit klachten gehad over OEM-geheugen.

MVG.

Armand

Ik heb nu dus het zelfde probleem weer.

ik heb even andere geheugen reepjes geprobeert maar het probleem blijft.
Ik weet dus nu ook dat het niet aan mijn geheugen ligt want ik heb de reepjes(2x512mb pc333) nu in een andere pc en het werkt wel goed.

Het gaat dus om uitgestelde schrijf bewerkingen die niet in het geheugen geladen kunnen worden.
En een hardware fout zou de reden kunnen zijn volgens Windows XP pro.
Windows start nu wel op trouwens(alleen als ik 1 reepje geheugen gebruik),maar blijft hangen zodra ik een programma wil openen.(op dual channel krijg ik meteen fout meldingen)

Zou het ook aan de geheugenbanken van mijn moederbord kunnen liggen (Epox 8RDA+)

Ik dacht eerst ook mijn harde schijf(Seagate barracuda 120Gb 8mb cache 7200rpm)

Heeft iemand nog ideen hoe ik er achter kan komen wat er mis is.

B.Jager

Wanneer ik een programma probeer te open hangt windows eerst eem minuut of wat en geeft een runtime error met de melding newdev.dll

B.Jager

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan