uitklap menu

Status
Niet open voor verdere reacties.

engbert

Gebruiker
Lid geworden
3 mei 2001
ik wil graag een uitklap menu maken met dreamweaver.Dwz als je op bv het woord bedrijf ga staan dat er dan sub menu s tevoorschijn komen.bv bedrijf 1
bedrijf 2
bedrijf 3
Kan iemand mij daar de code van geven of zeggen waar ik dat in dreamweaver kan vinden.
Alvast bedankt

typ het woordje bedrijf, selecteer deze tekst en plaats bij link een # (om een tijdelijke link aan te maken.
Ga naar het paneel Behaviors en klik daar op het zwarte plusje. Kies in het menu dat dan verschijnt op Show Pop-up Menu.
Je krijgt dan een dialoogvenster met 4 tabbladen nl. contents, appearance advanced en position. Telkens je een link wilt toevoegen klik op het zwart plusje en vul de gegevens in.
De tabbladen appearance, advanced en potition zijn voor de opmaak.
Dit is een uitleg voor dreamweaver 8.
Ik hoop dat je er een klein beetje aan uit kunt
Groetjes Wally

typ het woordje bedrijf, selecteer deze tekst en plaats bij link een # (om een tijdelijke link aan te maken.
Ga naar het paneel Behaviors en klik daar op het zwarte plusje. Kies in het menu dat dan verschijnt op Show Pop-up Menu.
Je krijgt dan een dialoogvenster met 4 tabbladen nl. contents, appearance advanced en position. Telkens je een link wilt toevoegen klik op het zwart plusje en vul de gegevens in.
De tabbladen appearance, advanced en potition zijn voor de opmaak.
Dit is een uitleg voor dreamweaver 8.
Ik hoop dat je er een klein beetje aan uit kunt
Groetjes Wally

Bedankt dit is duidelijk.
maar als ik nu een site heb met knoppen en ik ga op een knop staan hoe kan ik dan ook een uitklap menu maken waarin deze de andere knoppen of verborgen knoppen weergeeft.Dwz ik sta bv op een knop Home .Dan wil ik dat deze weer geeft bv adressen/namen-huisnummers.Dan kun je daar ook op klikken en komt dat tevoorschijn.Of bv leden en dan komt er een lijst met leden tevoorschijn.Alvast bedankt.
Engbert

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan