• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Uitklap/pulldown mogelijkheid?

Status
Niet open voor verdere reacties.

deadbeauty

Gebruiker
Lid geworden
5 jan 2007
Beste,

Ik probeer een soort pulldown/ uitklap menus te maken.

Ik wil zeg maar; per hoofdstuk de paragrafen verbergen en weergeven als ik op de hoofdstuk cel klik

Dus bv:

Hoofdstuk 1
par 1
par 2
Hoofdstuk 2
par 1
par 2

word:

Hoofdstuk 1
par 1
par 2
Hoofdstuk 2
par 1
par 2

Wat grijs is moet dan zeg maar inklappen en als ik op hoofdstuk klik, dat ze dan uitklappen.

Is dit mogelijk??

Groetjes DB

Dmv groeperen lukt dit.

Bijlagen

Bedankt !!!!!!

Dat is wat ik zocht.

wat ik me nog afvraag, kan ik dit ook aan elkaar linken zodat kolom en rij gekoppeld uitklappen, zodat ik een soort "verkenner" achtig systeem krijg, zodat reeksen ook in de kolom van elkaar verspringen om meer overzicht te houden?

groetjes

wat ik me nog afvraag, kan ik dit ook aan elkaar linken zodat kolom en rij gekoppeld uitklappen, zodat ik een soort "verkenner" achtig systeem krijg, zodat reeksen ook in de kolom van elkaar verspringen om meer overzicht te houden?

Is het zoiets wat je voor ogen hebt ?

Bijlagen

Leuk voorbeeld, maar hoe werkt het om dit zelf te maken?

Thanks

Beste Jahllo ;)

Op Helpmij.nl wordt je graag geholpen, enkel moet je hiervoor een nieuwe topic openen.
Deze is afgesloten van deadbeauty en veel respons ga je hier niet meer krijgen.

Vermeld de link naar deze topic en we helpen je graag.

Groetjes Danny. :thumb:

Het voorbeeld van groeperen.xls is wat ik ook nodig had. Nu vraag ik me af, de plus om "hoofdstuk 1" uit te kappen staat voor "hoofdstuk 2" (m.a.w., de plus staat altijd een regel onder de delen die worden uitgeklapt i.p.v. erboven) kan je dat aanpassen?

Beste,

deze topic is 2 jaar oud, lees post #7 eens, maak een nieuwe topic met een verwijzing naar deze topic.

Succes,

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan