Uitklapper na publiceren

Status
Niet open voor verdere reacties.

Copyright

Gebruiker
Lid geworden
10 jun 2008
Ik ben relatief nieuw met het programmeren in VB.NET. Toch ben ik er in geslaagd om een klein backup programma te schrijven en die werkt als ik het programma gebruik in de VisualStudio express VB.NET omgeving helemaal naar behoren. Maar als ik het programma publiceer en vervolgens installeer om mijn andere PC(de PC waar ik dit programma voor geschreven heb) dan krijg ik een foutmelding(zie bijgevoegd bestand). Op deze PC staat Windows 7 SP1. DotNet 4 framework is geinstalleerd.

Weet iemand raad. Alvast bedankt.

Bekijk bijlage Foutmelding.txt

Hoi,

System.UnauthorizedAccessException: Toegang tot het pad C:\Users\aka\Documents\Mijn afbeeldingen is geweigerd.
Je probeert ergens 'te komen' waar je niet mag komen. Je zal moeten checken of je wel bij bepaalde mappen mag voordat je erbij probeert te komen. Of je zal het programma als admin moeten runnen, ik denk dat het dan ook wel werkt.

MartinJM

Ik zie geen ristrictie op de mijn afbeeldingen map en ook geen mogelijkheid om te runnen als administrator(dus ik neem aan dat ik al administrator ben op de PC). Maar ik kan een andere map wel kopieren.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan