Uitklapsysteem klapt hetzelfde uit als bovenstaand uitklapsysteem

• Onderwerp starter Onderwerp starter Estel
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Estel

Gebruiker
Lid geworden
1 mrt 2013
Hallo, de titel van deze vraag krijg ik niet zo duidelijk, daarom volgt nu de uitleg :) Ik gebruik deze html code:
HTML:
<script type="text/javascript">function showcodes(a,codediv){   var divje = document.getElementById( codediv );   if (divje.style.display == "block")   {      divje.style.display = "none";     a.innerHTML='► Vraag?';   }   else   {      divje.style.display = "block";      a.innerHTML='▼ Vraag?';   }}</script>
<span style="cursor: pointer;" onclick="showcodes(this,'div_tekst');">► Vraag?</span></br><div id="div_tekst" style="display: none;"><br>Antwoord</P><br></div>
En ik wil daarvan graag meerdere op een pagina plaatsen. Alleen als ik op de tweede vraag klik, klapt deze de eerste vraag met antwoord uit en niet dat van de tweede vraag!
Dus: stel we hebben vraag A met antwoord A dat verschijnt als je op vraag A klikt. We hebben ook vraag B met antwoord B. Als je op vraag B klikt, hoort antwoord B te verschijnen. Maar als je op vraag B klikt, verschijnt antwoord A! En niet onder vraag B, maar gewoon onder vraag A! Er zijn nu dus twee links waarmee antwoord A tevoorschijn gehaald kan worden maar antwoord B is niet te zien. Aangezien het om twee verschillende vragen met twee verschillende antwoorden gaat, is het erg vervelend als op een vraag het verkeerde antwoord verschijnt. Ik hoop dat jullie begrijpen wat ik bedoel (vraag het anders alsjeblieft als je denkt dat je kunt helpen!) en dat iemand mij hiermee kan helpen. Bij voorbaat dank!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan