• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Uitklaptabel in excel?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sanja

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
29 jun 2010
Goededag!

Graag zou ik willen weten hoe ik in excel een ''uitklaptabel'' maak? Met ''uitklaptabel'' bedoel ik een vakje waarvan als je op een plusteken klikt de onderstaande namen te zien krijgt?

Hoe kan ik dit het handigst maken? In excel of access? (uiteindelijk moet alles in excel te zien zijn).

Groet,

Sanja

Een andere opzet In Excel 2010. Voor andere versies moet dit ook kunnen. Plaats een combobox. Zet de te kiezen gegevens in een kolom en verberg deze. Vul bij de eigenschappen van de combobox 'ListFillRange' in de range van de gegevens. Vul achter 'Value' 1 in.

Bijlagen

Laatst bewerkt:
Ik wou hier verder op ingaan.
Is het mogelijk om kolom m en n naar een ander werkblad te zetten en wat je in zoekt E2 op blad1 daarnaar verwijst

Ronald

Bijlagen

Ik wou hier verder op ingaan.
Is het mogelijk om kolom m en n naar een ander werkblad te zetten en wat je in zoekt E2 op blad1 daarnaar verwijst

Ronald

Ja, dat kan zeker.
(zij bijlage).

Mocht je nog aanvullende vragen hebben, dan gaarne een nieuwe topic starten.

Met vriendelijke groet,

Roncancio

Bijlagen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan