• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Uitkomst in cel geeft waarde in andere cel

Status
Niet open voor verdere reacties.

bocelli

Gebruiker
Lid geworden
4 jan 2010
Goedemiddag,

Ik ben op zoek naar een mogelijkheid om uit een rijschema automatisch een declaratieformulier te laten ontstaan.
In het bijgesloten voorbeeld heb ik op werkblad "rijschema" een rijschema staan, wat ik vernieuw en wijzig.
Bij de keuze voor een chauffeur op een bepaalde dag voor een bepaalde route wil ik automatisch op het tabblad van de betreffende chauffeur b.v. een 1 in laten vullen.

Ik hoop dat ik de vraag duidelijk heb geformuleerd en iemand mij kan helpen.

Groet,
Bocelli

Bekijk bijlage Rijschema nieuw.xlsx

Indien alle bladen aanwezig van chauffeurs en geen samengevoegde cellen in tabblad rijschema.

Bijlagen

Hallo Harry,

Bedankt voor je reactie.
Is de wijziging in het bijgevoegde nieuwe bestand wat je bedoelt?
Dus geen samengevoegde cellen meer in het tabblad "rijschema" en alle tabbladen van de chauffeurs moeten in het document aanwezig zijn.

Ik hoor het graag...

Bekijk bijlage Rijschema nieuw 180417.xlsx

Bijlagen

Laatst bewerkt:
Ik vermoed van wel, misschien is het beter dat je het zelf even test met de code die in mijn bestand staat.

Ik ben niet goed thuis in Excel, ik kijk in het bestand wat je gestuurd hebt, maar zie niet waar ik deze code moet zoeken of wat voor code het moet zijn?

Even de beveiliging eraf gehaald van Rijschema en Herman.

Maak dus een wijziging in de validatie naar Herman, en bekijk tabblad Herman.

Bijlagen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan