Goede ochtend,
Ik ben een bestand aan het opstellen waarbij ik activiteiten aan personen wil koppelen.
Meerdere personen kunnen dezelfde activiteit hebben.
Nu wil ik laten zien personen direct verbonden zijn aan 1 persoon door dezelfde activiteit.
Hiervoor heb ik 2 draaitabellen opgesteld; tabel 1 & 2.
Tabel 1 filtert de activiteiten van de geselecteerde persoon. Tabel 2 filtert op de activiteiten van de persoon uit tabel 1 en laat dus zien welke personen nog meer verbonden zijn aan die activiteiten.
De tabellen zijn gekoppeld via power pivot.
Tabel 1 wordt aangestuurd door de slicer (van de betreffende persoon), tabel 2 heb ik handmatig gefilterd op activiteiten.
Zie bijgevoegd bericht voor het principe.
Mijn vraag: hoe kan ik door 1x de slicer (of andere filtering) aan te klikken laten zien welke personen verbonden zijn aan 1 persoon?
(ofwel tabel 2 automatisch aansturen aan de hand van de uitkomst van tabel 1)
Ik zal zelf te denken aan een systeem via een nieuwe meting o.i.d.
Ik hoop dat het duidelijk is!
Met vriendelijke groeten,
Ik ben een bestand aan het opstellen waarbij ik activiteiten aan personen wil koppelen.
Meerdere personen kunnen dezelfde activiteit hebben.
Nu wil ik laten zien personen direct verbonden zijn aan 1 persoon door dezelfde activiteit.
Hiervoor heb ik 2 draaitabellen opgesteld; tabel 1 & 2.
Tabel 1 filtert de activiteiten van de geselecteerde persoon. Tabel 2 filtert op de activiteiten van de persoon uit tabel 1 en laat dus zien welke personen nog meer verbonden zijn aan die activiteiten.
De tabellen zijn gekoppeld via power pivot.
Tabel 1 wordt aangestuurd door de slicer (van de betreffende persoon), tabel 2 heb ik handmatig gefilterd op activiteiten.
Zie bijgevoegd bericht voor het principe.
Mijn vraag: hoe kan ik door 1x de slicer (of andere filtering) aan te klikken laten zien welke personen verbonden zijn aan 1 persoon?
(ofwel tabel 2 automatisch aansturen aan de hand van de uitkomst van tabel 1)
Ik zal zelf te denken aan een systeem via een nieuwe meting o.i.d.
Ik hoop dat het duidelijk is!
Met vriendelijke groeten,
Bijlagen
Laatst bewerkt: