• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

uitkomst VERT.ZOEKEN = #N/B

Status
Niet open voor verdere reacties.

Eric10

Gebruiker
Lid geworden
13 apr 2001
Het volgende doet zich voor wanneer ik VERT.ZOEKEN gebruik:
wanneer ik handmatig een zoekwaarde intyp verschijnt er #N/B als resultaat, als ik de zelfde zoekwaarde kopieer uit de lijst en d.m.v. "plakken speciaal/waarde" toevoeg verschijnt er wel resultaat.

Mis ik iets???:confused:

Eric

Controleer of er een spatie voor achter je zoekopdracht staat.(o.i.d)

Met copy&paste kopieeer je die wel mee, daarom lukt je zoekopdracht op die manier wel.

Hoi Eric,

In het geval van een getal kan het zijn dat dit getal ingevoerd is als tekst. Test even met som(getal) en controleer of de uitkomst het getal is of 0 (tekst). Verder zijn spaties natuurlijk berucht.

Jeroen

Of stiekem een quootje voor de oorspronkelijke tekst. Deze zie je niet in de cel staan, maar excel houdt er wel rekening mee.

En dan nog even:
#N/B - De gewenste waarde is niet beschikbaar voor de formule. Misschien is de gevraagde cel wel leeg.

Een ding iz zeker: wat jij typt en wat je kopieert komt om een of andere reden niet met elkaar overeen. Controleer ook even de celeigenschappen.

Succes, Pelley

hey,

wat is je formule ?

En in welke kolomen staat de informatie die je zoekt
ben het Pelley eens dat dat best eens het probleem kan zijn

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan