• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

uitkomsten vragen in staafdiagrammen

Status
Niet open voor verdere reacties.

tnerrot

Gebruiker
Lid geworden
24 mrt 2009
Hallo,
Ik hoop dat iemand mij kan helpen:
een bestand met uitkomsten van vragen, ik wil graag de uitkomsten van de vragen 1 t/m 5,
6 t/m 10 en 11 t/m 15 in een aparte staafdiagram per afdeling zien zonder de aantallen dus alleen de percentage's. Vraag 16 t/m 25 ook in een aparte diagram per afdeling, mag ook per vraag.
en dit dan nog onderverdeeld per afdeling (cardiologie etc.).
Ben zelf al een hele tijd aan het prutsen, lukt mij niet, vandaar deze vraag, je zou mij er onwijs mee helpen.

PS de rest van de grafieken zijn allemaal uit probeersels
alvast dank:thumb:

Bijlagen

Hierbij een verkorte versie met daar ik een kleine uitleg.
Mijn conclusie is dat je de layout van je tabel waarmee je de grafiek wilt maken iets zou moeten aanpassen.

Bijlagen

nog niet helemaal duidelijk

Beste Willem,
bedankt voor je uitleg en de moeite die je neemt, het is een al stuk duidelijker zo,'
wat voor mij nog niet helder is hoe ik het voorelkaar krijg om uit het eerste voorbeeld een diagram krijg met alleen de percentage's of alleen de absoluten.
wat moet ik doen om dit te bereiken?:rolleyes:

groet
tnerrot

wat moet ik doen om dit te bereiken?
Zet, zoals ik ook al in het voordeed zei, de percentages en absolute getallen onder elkaar ipv naast elkaar.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan