Uitleg oplossing gezocht; python

Status
Niet open voor verdere reacties.

lagmonster

Gebruiker
Lid geworden
26 nov 2008
Het spel EVE Online crashed regelmatig zonder waarschuwing.

Eerst dacht ik dat het aan mijn verbinding lag, echter nooit een probleem mee op de laptop die op dezelfde verbinding zit.

Nu heb ik een oplossing aangereikt gekregen van iemand die helaas niet meer bereikbaar is.

Eventviewer geeft de volgende foutmelding:
Faulting application ExeFile.exe, version 6.10.1.17562, faulting module python25.dll, version 2.5.3100.1013, fault address 0x0002bf67.

For more information, see Help and Support Center at ...

De oplossing die ik (ingame) aangereikt kreeg is als volgt;
I updated my python25.dll to the lastest wersion of these 2.5 series and changed my "present interval" to "interval one" and havn't had any issues since

Die uitleg is er zeker eentje die ik wil proberen maar ik heb geen idee waar hij het over heeft :)

Alle problemen in relatie tot deze foutmelding zijn te herleiden naar de grafische kaart.
Wat dat betreft heb ik 8 verschillende drivers geprobeerd op alle mogelijke manieren. Ik kan er haast niet meer vanuit gaan dat het aan de driver ligt.

De python25.dll (version: 2.5.3100.1013) heb ik ook een keertje geupdate (hele zoektocht nog) echter ik weet zeker dat aangezien EVE een grote patch heeft gehad op 10-03, dat ik de laatste versie heb.

Waar kan ik de interval verzetten en dat uitproberen?
and changed my "present interval" to "interval one"

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan